18 års-dagen min!

I går ble jeg 18 år(?!?!) og hadde dessverre null tid til å komme innom bloggen å si hei. Dagen gikk i ett kjør. Skole til halv fire, jomfruturen på polet, kjøpe litt smågreier, hjem og rydde, sminke meg, på med kjole også begynte bursdagsfeiringen kl. 6 hjemme hos meg. De siste ukene har en kompis av meg og jeg planlagt å feire bursdagen vår sammen. Vi har så og si bare fellesvenner, og begge har bursdag i februar så det passet egentlig kjempefint. Vi hadde vors hjemme hos meg med de nærmeste vennene våre til 20.30 da vi ble hentet i partybuss og kjørt til Downstairs hvor resten av vennene våre kom, slik at vi fikk feiret med dem og. Vi ble godt over 100 stk og det var utrolig gøy å ha så mange venner samlet på ett sted. Ut i fra bilder og videoer ser det ut som jeg har hatt det kjempegøy, hahah neida, det var en veldig vellykket kveld for min del, og jeg tror den ble det for Olve også!

Jeg var kjempeflink i går og tok frem kamraet, og det ble flittig brukt som dere ser! Vi tok det ikke med på DS, men det ble et par snapshots på vorset, så her kommer det ganske mange bilder til dere 🙂 Hope you enjoy

Dere kan se hele feiringen på snapchat: Leandra86


Olve mekket jellyshots


Ready for takeoff


Seee så fine venner jeg har


Innså nettop; Alle bildene er rolige og fine frem til hit. Blikket til Caroline sier liksom “Er du klar?” 


Bursdagsbarn nr. 2 Olve in the front 

Det er så gøy med ordentlige bilder fra kvelder som dette. Det får meg til å innse hvor glad jeg er i vennene mine, om jeg får lov å være litt klein <3 <3 Og ikke minst er det jo såå gøy å se tilbake på! Håper dere også likte bildene. Lovelove

15 kommentarer
    1. Så ut som du hadde det supert, og masse GRATULERER med dagen som var 😇😍 men jeg lurte på en ting, hvor er kjolen din fra? For den var stunning, just like u! Elsker bloggen din, stå på søta!

    2. Gratulerer med overstått for den store dagen som var! Ser ut som at du hadde en utrolig gøy dag! Antrekket ditt var superfint 🙂

    3. Ååå gratulerer så mye med overstått! Håper dagen din var perfekt. Det virket vertfall veldig sånn på Snapchat! Du må kose deg max denne helgen Leandra!

    4. har Solfrid klippet av seg det lange fine håret sitt eller er det bare en som likner henne? 😮
      Håper bursdagen var bra og gratulerer med dagen 😀

    5. Gratulerer såå mye med dagen som var! Har selv bursdag i morgen så gleder meg veldig. #februarkid 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg