Video med Jarl Andersen!

Hei alle sammen! I dag har jeg to videoer å dele med dere! Mange av dere vet sikkert hvem Jarl Andersen er? Vi har hatt en plan om å lage video sammen ganske lenge, og endelig fikk vi gjennomført det. For en liten stund siden kom han på besøk her hvor vi lagde en video til hans kanal, hvor jeg faktisk måtte snakke engelsk. Så da får dere sett det også, gitt! Et par dager senere lagde vi en til min også. Jeg syns selv de ble kjempe koselig, og håper dere også liker dem! Enjoy <3

9 kommentarer
    1. Min favorittblogger + favorittyoutuber i en og samme video?! Haha, dere er så morsomme

    2. supre videoer! Jeg lurer på hva sangen i starten av Jarl Andersen sin video heter?

    3. haha xD fantastisk å se på jelly bean spisingen, husker vi testet det ut flere ganger på videregående 😛 For han ene i klassen var deleier i et godteriselskap som solgte de xD når dere kom til hundematen kjente jeg igjen den vonde smaken og alle de forferdelige minnene om smaken kom tilbake 😛

    4. ææ dette var døds kult!!!
      kunne du lagt ut litt om hvordan du skal feire bursdagen din?

    5. Wow, har faktisk ikke sett denne videoen før og må nesten si: Fyfaen, så bra engelsk du snakker. Det var imponerende!!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg