Nye sminkemapper fra Happy Wifey

Har dere sett denye sminkemappene som har komt på markedet? De er fra nettsiden Happywifey.no, hvor du kan finne merker som blant annet Studiomakeup, theBalm, Billion Dollar Brows, Hurraw og Happy Wifey. De har nylig designet selv og lansert en ny kolleksjon med sminkemapper jeg, som mange andre bloggere har falt pladask for. De kommer i tre forskjellige størrelser, er minimalistisk og stilren i designet med hvitt PU-lær, og de er limited edition!

Jeg er jo en veldig organisert person av meg, så jeg at elsker denne familien med sminkemapper rommer akkurat det jeg trenger. I den største oppbevarer litt forskjellige kremer, sminkefjernere og renseprodukter. Den tar seg veldig bra ut på baderomshyllen. Den mellomste inneholder all sminken jeg bruker til hverdags. I den minste har jeg alle sminkekostene mine. Jeg elsker at de har fått sin egen plass. Det blir så mye mer oversiktelig, og ikke minst hygienisk. Nei, nå er jeg fornøyd altså, hahah <3 Dette var perfekt for en som meg. Reisevennlige, praktiske og søte.

Den største finner dere her
Den mellomste finner dere her
Den minste finner dere her

Hvis dere bruker rabattkoden Leavalencia20%, får dere 20% av bestillingen deres på disse sminkemappene. Rabattkoden varer frem til torsdag 18. feb. Det er ikke lenge til, så de som ønsker seg disse sminkemappene gjør lurt i å bestille innen da.

// Sponset

Ha en nydelig mandag!

11 kommentarer

Siste innlegg