Cruisin’ down the street

/ reklame

Spanskprøven i dag gikk veldig fint føler jeg! Men jeg blir helt blind på hva som er riktig bøyingsform av verb under spanskprøver, så vi får seee, hoho. Lært meg selv å ikke ha så høye forventninger til karakterer, så får jeg heller bli positivt overasket. Det gjelder vel det meste i livet egentlig. Aldri ha forventninger til noe så blir du ikke skuffet! 

Hahah, okei! Det var ikke det dette innlegget skulle handle om. Etter skolen i dag ble jeg hentet av min kjære kjørelærer, Rolf. Vi bare cruiset rundt i Bergen Sentrum i halvannen time og så på folkelivet gjennom vinduene til BMW-en egentlig. Neida, det var ikke så chill som det høres ut. Paralellsvinger forvirrer meg, og av og til krasjer jeg nesten borti parkerte biler, men ellers gikk det egentlig fint, hahaha. Jeg vil anbefale Max Trafikkskole på det varmeste til alle som har tenkt til å ta lappen! Nå nærmer det jo seg for meg også etterhvert. Jeg får nok ikke lappen til 18-års dagen i og med at jeg er treig med å komme i gang med teorien. Så jeg mangler den, glattkjøring, langkjøring også er det bare å øvekjøre litt til oppkjøringen, så er vi i boks. Jeg angrer ikke et sekund på at jeg valgte Max Trafikkskole. Jeg hadde en annen kjøreskole før, men de som jobber hos Max er så herlige, og man får så trygg og oversiktelig oppfølging. Bare gode ord å komme med om dem!

Jeg vet ikke om det er sånn at man får velge kjørelærer? Men om dere får det, spør om Rolf! Han gir klare beskjeder lenge før de skal utføres, er alltid i godt humør, tolmodig og rolig, selv når jeg svinger i 60km/h inn på en parkeringsplass og bråbremser uten å skjønne hva som skjedde :))) Yes, it happened. Det er så viktig med en rolig og tolmodig kjørelærer som får deg til å føle deg trygg og avslappet! 

Max trafikkskole finner dere på facebook her, og på instagram @Max.trafikkskole.

Noen av dere som øvekjører? Eller har noen morsomme historier fra øvekjøring? 

7 kommentarer
    1. Jeg kommer ikke helt i gang med øvelseskjøringa, men jeg vurderer å begynne på kjøreskole snart likevel. Er jo så vanskelig, haha! Lykke til videre, du da 🙂

    2. Hva er ditt syn på pelsindustrien? Litt ironisk at du har en parajumper, og samtidig vil du bli veganer. Skjønner ikke helt den sammenhengen :/ å ha en sterk mening om matindustrien med tanke på dyrene, og så svak for moteverden at du kjøper deg en parajumper. Hadde vært fint m en forklaring 🙂 nohate tho, liker bloggen

    3. Mariann: Parajumperen fikk jeg til jul for over tre år siden. Veganer-livsstilen ble jeg oppmerksom på for et par måneder siden. Samtidig er matindustrien mye mer destruktiv og mishandlende i en større grad en pels-industrien, men for all del, begge deler er forferdelig. Om man velger å kutte noen av stedene, er det bra mener jeg.

    4. Kjørte selv med Team Trafikkskole, utrolig trivelige kjørelærere og sykt bra opplæring! Tatt både på bil og mc 😀

    5. Tok du trafikalt grunnkurs på Max Trafikkskole også? 🙂 Anbefaler du det? Jeg skal ta det der i neste uke, men er ganske nervøs.. er det slik at man må svare på spørsmål og gjøre gruppearbeid og liknende? Har med en venninne så blir ikke alene, men vi er litt eldre enn de andre så jeg er redd for at det blir kleint. Håper vi bare kan følge med og notere, og ikke noe mer.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg