Kontrasten fra hverdag til helg

Hei, dere! Hvordan går det? Denne uken er det så mye å gjøre med kjempeliten tid til overs hver dag dessverre. Men av og til blir det sånn! I dag hadde jeg økonomistyringsprøve som jeg har øvd til de to siste dagene. Jeg følte virkelig for en gangs skyld at jeg fikk det til, og jeg skrev så mye på et punkt at jeg ikke ble hallveis ferdig med prøven engang. Sinnsykt kjipt. Når jeg for engangsskyld følte meg trygg, fikk jeg ikke tid til å vise det jeg kunne… Gråt litt.

Ellers har kjempemasse spennende planer for blogg og youtube, og har fått masse hjelp og inspirasjon fra flinke venner, så jeg har mye planer fremover! Blir så gøy. Men alt tar tid, og jeg har i tillegg en del planlegging av ferier, bursdagen min, og kjøretimer + lese til teorien…. Kjørelæreren min spør meg hver gang om jeg har begynt å lese, og svaret er alltid det samme. I morgen er det spanskprøve jeg sitter og øver litt til nå, også er det kjøretime. Kjenner det blir sinnsykt deilig med langhelg! Herre, den skal utnyttes!

Det har vært lite tid til å dra frem speilrefleksen, så beklager for mye mobilbilder i det siste. Skal skjerpe meg! Men jeg tenkte å vise dere litt bilder fra lørdag, da jeg var hos en kompis med masse gode venner. Skulle egentlig ønske festen varte for alltid, for det var sinnsykt herlig stemning, og de aller fleste av favorittpersonene mine var der. Dere som følger meg på snapchat fikk sikkert litt av et show søndagsmorgen, for gud så mye vi snappet fra mobilen min. Litt tidig og litt flaut, menmen, vi er unge og det er meningen vi skal ta litt av innimellom 🙂

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg