Lashes by Maylinn

// sponset behandling

Processed with VSCOcam with m3 preset

Hei, dere! Nå har jeg endelig tatt nye vipper igjen, som vanlig hos Maylinn! Blir alltid like fornøyd hos henne. Hun gir meg akkurat det jeg spør om, og denne gangen ville jeg ha dem litt mer dramatisk enn forrige gang. Det ble 13mm med D-curl. Så nå går morgenrutinen lett som en lek, og ikke minst det å vaske av seg sminken er jo en fryd! Også får man jo dådyrøyne på heltid. Visste ikke hvor mye jeg hadde savnet det før Maylinn ga meg speilet da den siste vippen var satt på. Sååå herlig. 

Maylinn holder til i Sandviken og kan kontaktes på facebook HER.

Nå har jeg gjort pittelitt økonomistyringslekse og drukket så mye kaffe at jeg bokstaveligtalt skjelver i hendene. Så jeg får komme meg på trening å løpe fra meg litt rastløshet, så blir resten av kvelden dedikert til lekser, videoredigering og litt andre nødvendigheter. Håper dere har en super mandag!

26 kommentarer

Siste innlegg