Svart regn


Jakke fra Junkyard her (sponset)

Nå har gradene endelig begynt å klatre oppover termometeret, og skyene har begynt å slippe ned regn i stedenfor snø. Det har vært minusgrader så lenge nå at jeg faktisk gledet meg til regn, men det var ikke så digg det heller, gitt! Man slipper å pakke seg inn i den største vinterjakken da. Jeg har vært på utkikk etter en svart regnjakke en stund nå og fant denne fra merket, Burton på Junkyard.no. Super happy med den. Den er både vind- og vanntett, så den passer perfekt inn under det klassiske bergensværet.

Sorry at jeg har vært fraværende fra bloggen i helgen. Jeg har egentlig ikke noe god unskyldning heller. Det har vært en super lat helg med masse usunn mat og sofasitting. Caroline og jeg har dedikert dagen til Pirates of the Caribbean og masse sjokolade, så nå shaket vi hender på å begynne og spise sunne ting fremover når vi er sammen, så får vi se hvordan det går! I morgen er det en ny skoleuke, noe som forsåvidt går greit. Ukene går kjapt for tiden, og det er bra for denne tiden av året er min minst-favorittid. Går og gleder meg til det blir lysere og varmere ute, så orker jeg kanskje å finne på noe spennende ute i helgene.

Forresten utrolig hyggelig med alle som har lagt meg til på snapchat! Masse nye navn som har dukket opp under hvem som har sett mystoryene jeg har lagt ut siden fredag, så det var veldig kjekt, eller hva syns dere?

5 kommentarer
    1. Kjenner meg igjen; jeg gleder meg veeldig til lysere tider nå! Jakka var fin da, den trengs vel kanskje uansett årstid her på vestlandet? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg