Guilty pleasures og spørsmålsrunde!

Heisann, alle! I dag har vært en helt vanlig dag. Skikkelig A4. Skole, hjem, vaske huset, spise middag og nå må jeg egentlig gjøre lekser, men mistenker sterkt at jeg sovner når dette innlegget er ferdigskrevet. Caroline kommer over senere da, men vi skal nok chille og se Kardashians. Tror det har blitt vår lille guilty pleasure i det siste, etter første sesong av Skam var over… Noen andre som også så på det? Man må jo bare gjemme ansiktet i hendene av kleinhet! Hahah, helt sykt. Vet ikke hvorfor jeg har et behov av å se dårlige, overfladiske serier? Haha, jeg skammer meg, men jeg er vel ikke den eneste.

Apropos overfladisk! Her er den nye kjolen min fra Romwe! … Som ser latterlig mye bedre ut på modellen enn den gjør på meg, ahhaha, men jeg liker den fortsatt veldig godt! Veldig enkel og søt. Link her (sponset)

En spørsmålsrunde har vært etterspurt i det siste, så før jeg avslutter innlegget kjører jeg i gang en spørsmålsrunde. Tror jeg kommer til å svare på video, så det blir gøy. Gleder meg til å lese spørsmålene deres! Ha en nydelig tirsdagskveld.

61 kommentarer
    1. Vet foreldrene dine at du drikker, isåfall hvordan fortalte du dem det?
      Anbefaler du å gå på Tertnes VGS?
      Synes du Tertnes er en enkel skole å få gode karakterer på, eller må man jobbe for dem?
      Angrer du på å ha mistet noen av de vennene du har mistet?
      Anser du deg selv som en treningsnarkoman?

    2. Kan du skrive mer om trening, kanskje? Hvor ser du deg selv om 5 år? Tips til en god youtubekanal/blogg? 🙂

    3. Hva spiser du som oftest i løpet av en dag?
      Har du noen gang slitt med selvtillit og selvbildet?
      Hva er dine planer for jobb? Hvor har du tenkt å bo?

    4. Hvordan får du motivasjon til å trene? Og hvilke øvelser er dine favoritter?
      Vet du hva du har lyst til å gjøre etter videregående?

    5. Kan du snakke mer om kosthold og trening? du har amazing fin kropp!
      Har du 6 i gym? eller hva fikk du i når du gikk ut i 10. ?

    6. Har du vært i Albir tidligere?
      Hva er ditt beste minne fra fjoråret?
      Hvordan gjør du det på skolen?
      Har du begynt å planlagt russetiden?
      Var du på tanken om å reise på utveksling vg2? Ser for meg du er en person som kunne likt det…
      Hva tenker du om det kommende presidentvalget i USA?
      Hva vet du om New Zealand?
      Gikk The Hunger Games fasen din over?
      I hvilken (skole)klasse følte du du endret deg/utviklet deg mest som person?

    7. Har du alltid hatt en så fin form på kroppen din? eller har du trent deg til et veldig bra resultat?
      Kan du komme med noen tips til hva man kan spise til frokost, lunsj, middag/kveldsmat en dag, som gjør at man spiser sunnere/muligens ikke legger på seg?
      Hva slags karakter ligger du for det meste på? (hvilken karakter har du flest av)

    8. Kunne du tenke deg å bli veganer igjen? Jeg er det selv og har vært det i over ett år og aldri følt meg bedre! 😀

    9. Er du fortsatt like opptatt av kosthold og trening som før?
      Har du noen Youtubere å anbefale?
      Hvordan ser en typisk matdag ut for deg?
      Kan du lage flere videoer? evt vlogs!

    10. Har du ein treningsplan du følger? Kan du dele den?
      Føler du at du har eit anstrengt forhand til mat og trening?

      Du har veldig fin stil, kor kjøper du for det meste klærne dine?
      Kor lang tid bruker du på badet om morgonen?

    11. Skam?? Overfladisk og dårlig serie? Overfladisk er den jo ikke, den gjenspeiler det slik enkelte har det på vgs.

    12. Anonym: Spørs helt hva du sammenligner den med. Hvordan folk har det på vgs i Norge er overfladisk i forhold til mange andre viktigere temaer å ta opp mener jeg.

    13. Hva vil du studere etter vgs?
      Hvorfor sluttet du med de gøyale videoene du lagde før?
      Kan du ha en “Min dag, time for time” på video eller på snapchat (hvis du har/lager en bloggrelatert snap)
      Kan du forsøke å si dette på Fredrikstadialekt: “Jæ ska bare bort te butta en tur å kjøpe inn no melk og kanskje en påse potetgull te unga”

    14. Kommer det flere sesonger av “skam”? Om det gjør det vet du når?
      Haha! Har nok blitt litt henktet sånn som deg!
      Men kunne du laget en treningsplan for en “typisk” eller vanlig treningsuke ser ut for deg?
      Og kunne du hjulpet oss å få treningsmotivasjonen tilbake?

    15. Hvordan trener du armer? du har så markerte muskler?
      Kan du lage et innlegg om trening og kosthold?
      Hva spiser du i forhold til det du trener? eksempel styrke, kondisjon osv?

    16. Hvordan reagerer du hvis noen kommer bort til deg på gata?
      Kan du lage en offentlig snapchat for oss blogglesere? Hadde vært ganske gøy!
      Hva har du lyst til å utdanne deg som?
      Kan du begynne å lage hverdagsvlogs og drive med sånne youtubevideoer du gjorde før? Savner det!
      Kan du si hei til meg? :))

    17. Hva skjedde med deg og Thobias egentlig?
      Har du funnet kjærligheten igjen?
      Har du planer om å feire 18årsdagen din?
      Når begynte du å drikke?
      Snuser eller røyer du?

    18. Hva heter den sangen som du brukte i en video for evigheter siden, men som du slettet? Har lurt på dette helt siden videoen kom ut er d er såå frustrerende fordi jeg har den på hjernen veldig OFTE og jeg kan bare “BERLIN na na na Hong Kong..” håper du skjønner hvilken sang jeg mener! Det ville vært til veldig stor hjelp for meg iallfall, hehe.. <3
      Du har forresten sykt god musikksmak, hva er favorittlåtene dine nå?

    19. Du sier at håret ditt er veldig slitt ettersom du tok en type hårbehandling. Jeg lurer på hvilken behandling du tok? Må du føne og rette det når du har dusjet? Har du før og etter bilde? Anbefaler du behandlingen? Jeg hadde satt U T R O L I G stor pris på svar, med tanke på at jeg har krøller og prøver å finne ut litt om erfaringer til andre som har tatt behandling for å få mindre frizz. Ha en fin dag 🙂

    20. er det slutt mellom deg og tobias?
      kan du skrive mer om trening og kosthold?
      3 ting som er “turn in” og “turn off” på gutter?

    21. Hva trener du? Hvor lenge og hvir mange dager uken? Trener du mye styrke (vekter og maskiner ogsånn) eller mye cardio eller begge deler? Synes det er så gøy å vite siden du har helt syk kropp!

    22. Jeg synes det blir litt usaklig å kalle Skam for et overfladisk program. Slik du nevner tidligere i kommentarfeltet finnes det mange viktigere temaer enn et norsk vgs-liv med revyfester, hooking og drama, som for eksempel kastesystemet i India, barnebryllup, barn i nød, fattigdom, mobbing og kreft. Men nå er Skam også ment som underholdning, og tar dessuten for seg mange problemstillinger som er realistiske for norske ungdommer, og viser hvordan disse problemene kan takles, for de av oss som kanskje ikke vet hvem vi skal spørre eller hva vi skal gjøre i vanskelige situasjoner. Skam er utrolig fint på den måten! -Nei, så tar det kanskje ikke for seg de aller viktigste problemstillingene her i verden, men hvis hver eneste underholdningsartikkel skulle omhandlet de mest dystre temaene her i verden, så hadde hverdagen vært ganske trist. Det finnes alltid noen der ute med større problemer enn deg selv, men det betyr ikke at du ikke har rett til å klage på dine egne problemer og synes synd på deg selv. Det finnes store problemer der ute, men vi må også kunne ta for oss de mindre problemene.

    23. hva gjør du når du trener cardio? du har sagt tidligere at du ikke liker å løpe langdistanse, så løper du intervaller? i så fall hvilke og hvordan utføres de?

    24. Hadde vert veldig gøy om du hadde hatt flere videoer. Jeg forstår godt at du syns det er kleint, men mest sannsynlig er du den eneste som kommer til å syns det om dine videoer 🙂 Det er så gøy å se på

    25. Har du hatt kjærlighetssorg?
      Hva drømmer du om nå for tiden?
      Hvor ofte trener du?
      Har du noen bøker å anbefale?

    26. Hvordan har det seg slik at du opererte nesen før du ble 18? trodde ikke det var mulig 😮

    27. Ja jeg har sett skam, men jeg likte den veldig godt, jeg 😀 Fin kjole!
      SPM= Hvordan er det å ha kjæreste? er det stressende? føler man seg forpliktet osv? Kan du fortelle om din opplevelse om forhold?

    28. Hva er det beste du vet av “usunne ting”, altså når du skal kose deg skikkelig og ikke tenke på kaloriene, hva spiser du? Og hvor ofte unner du deg noe som for eksempel en liten sjokolade?

    29. Kan du si noe om programfagene du har? Skal snart velge mine og er sååå usikker.
      I innlegget ovenfor leste jeg at du elsker fysikk, så da lurer jeg på hvorfor du ikke har det som programfag? Kan godt hende det bare er noe jeg ikke har fått med meg også da hahah

    30. Hvordan trener du leggene dine? Du har så fine og toned legger, og jeg vil gjerne fikse litt på mine. Jeg har ganske muskuløse lår osv, og gjør mye squats osv, men leggene mine får ingen resultater. Hva gjør du?

    31. I løpet av en dag, hva er din favoritt del av den, altså hva er det du liker best i løpet av en dag

    32. Hvor ofte trener du, og hvordan ser ei treningsuke ut for deg?
      Hvor mange måltider spiser du, og hvordan ser en matdag ut? kom med ekspempler.

    33. Når begynnte du å trene, for fult?
      Hvordan klarer du å vere så positiv hele tiden?
      ELSKER bloggen din. Har lest den i mange år nå!:)

    34. Tusen hjertelig takk!
      Det er helt ubeskrivelig fantastisk å høre hele sangen!
      Vet at det høres teit ut, men jeg klarer ikke å forklare hvor takknemlig jeg er <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg