If it’s not black, put it back on the rack

Heihei! Nå er spørsmålsrunden stengt, for jeg lagde nemlig en video med svar nettop! Den kommer ut i løpet av de neste dagene 🙂 Ellers i dag har jeg bare vært på trening og har foreløpig ingen planer for resten av dagen. Noe som egentlig er litt deilig. Er blitt skikkelig gammel i det siste, og setter like stor pris på en lørdagskveld hjemme i sofakroken med noen venner istedenfor å dra ut, men vi får se hva dagen bringer!

Jeg tenkte bare å legge ut et upostet antrekk fra tidligere i uken. Den svarte kåpen er fra Shein, og uten tvil et av favorittplaggene mine for tiden. Jeg bruker den så og si hele tiden, og den topper virkelig et ellers helt svart antrekk. Den høyhalsede genseren på bildene er ny og er fra Junkyard! Jeg har endelig funnet den perfekte svarte, turtlenecken og er nesten like forelsket i den som i kåpen. Ellers vil jeg også uttrykke min kjærlighet for de nye skoene mine <33 Husker jeg så bilder av dem på instagram og fikk dem ikke ut av hodet. Fargen er liksom brunlillagrå? Helt nydelig. Jeg kom tilfeldigvis over dem på Retro og da ble de så klart med hjem. Ha en super lørdag you guys.

Kåpe fra Shein her
Genser fra Junkyard her (sponset)
Bukse fra Junkyad
Nike Airmax Thea fra Retro
Veske fra Accessorize
Klokke fra Komono

14 kommentarer

Siste innlegg