Camel coat

Hei, dere! Da var det mandag igjen og vi er klar for en ny uke eller? Kjenner jeg begynner å glede meg skikkelig til sommeren nå. Det er bikkjekaldt ute. Kulde og mørke er det verste jeg vet, og ikke minst vintersporter. Jeg står over skisesongen for å si det sånn, og da er det ikke mye spennende igjen med disse kalde vintermånedene for meg. Men i juli skal jeg til Albir i Spania, og drar Caroline med meg! Vi gleder oss kjempemasse. Ellers er det jo mye kjentfolk i det området, så det blir bra. Pappa sendte oss bildet av området vi skal bo i, og det ser så koselig, varmt og idyllisk ut. Akkurat det jeg trenger nå 🙁

Her har dere gårsdagens iskalde antrekk. Klarer jo ikke å kle på meg skikkelig heller, men jeg ville vise frem den nye, fine kåpen min fra Shein. Og toppen, som egentlig er en kjole. Hope you like


Kåpe fra Shein (sponset)
Topp fra Shein (sponset)
Bukse fra Junkyard
Sko fra Clarks
Veske fra Accessroize
Klokke fra Daniel Wellington

9 kommentarer

Siste innlegg