Masquerade ball

I gårkveld var jeg i årets første 18-årsdag. I 2016 er det 98 sin tur til å skinne, og det er ikke så lenge til jeg blir 18 selv! I går var det Lottelise sin tur til å feire. Hun hadde maskerade ball, så vi alle møtte opp i masker. Kjempegøy å se de nydelige maskene til alle sammen, en smule vanskelig å kjenne igjen folk, men veldig artig tema til fest. Etter hvert ble maskene litt klamme, og de kom til slutt av. Men stemningen fortsatte å stige utover kvelden, og det var en super feiring. Likevel gleder jeg meg alltid til å komme hjem, stumpe ut av de høye helene, vaske bort sminken og legge meg. Det er verdens beste følelse etter å ha vært ute. Jeg er alltid en av de tidligste som går fra fester, på grunn av nettop det, hahah. Jeg er et skikkelig A-menneske har jeg funnet ut av. Jeg legger meg relativt tidlig og våkner alltid suuuper tidlig. Du ser meg sjeldent på narch for å si det sånn. Litt irriterende egentlig, men det er derimot ikke alltid så vanskelig å komme seg opp til skolen da. Elsker morgener. 

Vi tar en titt på noen bilder fra i går.


Bjørnar og Sofie <3

Processed with VSCOcam with f2 preset
Celina og bursdagsjenten, Lottelise

Processed with VSCOcam with f2 preset

12 kommentarer

Siste innlegg