I’m your guy

Long time no see! Jeg startet som nevnt tidligere denne uken som syk, og dermed hjemme fra skolen de første dagene. På torsdag var jeg tilbake på skolebenken, og de to første timene med markedsføring sovnet jeg sittende og var så og si bevisstløs i hvertfall 80% av undervisningen. Det var selvsagt bare ny info, så da får jeg ta det igjen senere… God start, Leandra. Neida, i går fullførte jeg en historie og filosofi-tentamen og fikk 6! Og det er jo første karakter etter jul. Kanskje jeg ikke startet så dårlig likevel? Så om dere skulle trenge noe info om mytologi og filosofi fra oldtiden helt frem til senantikken, I’m your guy. 

Gårsdagen ble tilbringt med min trofaste kompanjong, Caroline. Vi dro til byn hvor jeg presterte å bruke opp alle pengene mine? Og på kvelden viste jeg henne en av mine favorittfilmer, Interstellar. Vi gråt, kvapp og lo. Alle må se den. Og i dag skal jeg i 18-årsdag! Men først litt trening, etter litt sengeligging. Ha en fin dag!

Her er noen upostede antrekksbilder fra en liten stund siden, da det var det eneste jeg hadde å komme med i dag. 

Poncho fra Holsweiler. Bukse fra Junkyard. Sko fra Clarks. Topp fra Bikbok. Klokke fra Komono.

Hvordan har den første uken av 2016 vært for dere?

12 kommentarer
    1. Fikk spysyken i går (heldigvis etter skolen), så jeg ligger langflat i sofaen… Haha.
      Gratulerer med 6’er! 🙂 Og superfint antrekk.

    2. Hvordan er historie og filosofi? tenker å ta det neste år kanskje. Hva slags prøver har dere?

    3. Så nydelig du er!❤️
      Har et lite spørsmål til deg angående neseoperasjon, har tatt det for noen dager siden og lurte på når du kunne starte med ordentlig trening igjen?
      Og holdt du deg hjemme de to første ukene?

    4. Ååå bare elsker den poncoen!! Har hatt lyst på den sykt lenge, smelter hver gang jeg ser den! :DD

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg