Mitt 2015 gjennom videoklipp fra iPhonen

For noen dager siden kom jeg på en liten idé. Jeg samlet rett og slett videoklipp som jeg har filmet i hele år, fra mobilen til en lang video. Det ble på en måte en liten stemningsvideo filmet med iPhonen gjennmo et helt år. Jeg ble ganske fornøyd! Slike videoer er gøy å lage slik at jeg kan se tilbake på den om noen år, og plutselig huske myye bedre hva jeg gjorde på i 2015. Tenkte dere også kanskje hadde lyst å se! Så here it is 🙂

Håper dere likte den!

3 kommentarer
    1. ååh, så gøy video! har du vurdert å lage sånne type videoer oftere? typ. annais sine mai-videoer! Tror mange hadde likt å sett det, kanskje ikke vær måned, men de månedene det har vært mye fest og gøye ting:))

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg