New Years Eve <3

Ååh, i går var helt nydelig. Kvelden startet hos Caroline hvor vi vorset med bra musikk, sminke og vin. Vi koste oss men hadde på forhånd bestemt oss for å ikke ha noen høye forventinger til nyttårsaften. Tenkte det var litt oppskrytt, og jeg har egentlig aldri hatt en super opplevelse med nyttårsaften heller. Men i går var virkelig perfekt! Mer nyttårsstemning eller bare stemning generelt har jeg ikke opplevd på lenge! Vi visste hvor vi skulle, men jeg ante ikke at såå mange av vennene mine skulle være der. Mange av mine aller beste venner og mange gamle venner jeg ikke har sett på lenge. En del fra skolen jeg ikke hadde forventet å se, og litt nye ansikt som var så smilende og herlig. Helt fantastisk å feire med alle sammen og gi nyttårsklem etter nyttårsklem da nedtellingen til 00.00 var fullført.

Processed with VSCOcam with m3 preset
Caroline og jeg keepin’ it classy as usual

Processed with VSCOcam with x1 preset
Masse kjekkaser og vakre Maria


Matias min besteste venn

Godt nyttår, alle sammen! Takk for det gamle <3

7 kommentarer

Siste innlegg