Modell for ungdomsbedrift MMXV

Hey boys and girls! Bare èn dag igjen på skolen så tar jeg juleferie! I morgen blir det bare frokost med klassen etterfulgt av avslutning, så det blir nok bare hyggelig. I dag tror jeg ikke at jeg var på skolen i lengre enn 20min før læreren stakk av. Så da stakk jeg like gjerne av selv, og bestemte meg for å besøke U.Pihl vgs hvor jeg fullførte første halvår av vg1. Der går mine aller beste venner, så det er alltid koselig med den varme velkomsten når jeg kommer på overaskelsesbesøk. De hadde tilfeldigvis fritime, så det passet jo meg utmerket. Etter litt catching up og kos, dro Caroline og jeg bort på senteret og tok en kaffe, og da Birgitte var ferdig på skolen, dro vi til byn og spiste chinese og shoppet litt. Jeg hadde til og med med meg kameraet for engangs skyld!


Kåpe fra Shein her (sponset) Topp fra BIkbok. Bukse fra Cheap Monday. Sko fra Nike. Veske fra Malene Birger. Klokke fra Daniel Wellington. Smykke fra Colombia.

Også til overskriften! Fire gode venner av meg fra U.Pihl har startet en ungdomsbedrift hvor de selger capser med eget design på logoen! MMXV som er 2015 på romertall! Victoria, Matias, Birgitte (som gamle lesere sikkert har sett masse av på bloggen,) og Fredrick er hjernene bak det hele, og jeg har blitt utvalgt til å være modell for produktene deres! Bildene av meg kan dere se på de forskjellige sosiale mediene deres etterhvert. De trenger bare litt følgere! Dere kan til og med bestille deres egen caps på hjemmesiden deres, mmxvub.moonfruit.com. Ellers kan dere følge dem på instagram på @mmxvub og like facebooksiden deres her. Vi setter pris på alle som vil støtte oss og være med på dette lille eventyret.

1 kommentar
    1. Går du fortsatt på skolen? Min siste skoledag var på fredag, så jeg har hatt ferie noen dager nå. 🙂 Jeg går på ungdomsskolen da, kanskje derfor det er litt annerledes.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg