Min ønskeliste

Hei, og god 3. søndag i advent! Jeg innså plutselig at det faktisk bare er 11 dager til julaften? Jeg er stolt over å fortelle at jeg faktisk er ferdig med innkjøp av julegaver allerede! Og jeg er såå fornøyd med alle gavene jeg skal gi vekk, så nå gleder jeg meg ekstre til familien skal åpne gaver. Jeg tenkte det var på tide å lage en liten ønskeliste til meg selv! Disse tingene står høyest på ønskelisten i år, ved siden av en valp eller en kattunge så klart. Fortell meg noen av deres ønsker!

1. Kevin Murphy shampoo, balsam og/eller hårkur. Søsteren min hadde disse for mange år siden og jeg kan fremdeles huske den ene gangen jeg lånte shampoo og balsam av henne. Håret mitt har aldri føltes så mykt og luktet så godt // 2. Grått Acne skjerf. Har ønsket meg det så lenge nå, og har ikke kjøpt det selv enda. Så da får jeg prøve å ønske meg det til jul // 3. Nike Air Max 90 Ultra Essential. Røde! Syns de er så fine, og hadde virkelig satt prikken over i-en på et basic antrekk // 4. Uggs Mittens Gloves. De må ikke nødvendigvis være fra Uggs, men et slikt bar med votter hadde vært himmelsk.

5. Bare Minerals Original Foundation i fargen Golden Medium. Bare Minerals foundationen min synger på sine siste vers, og den er i tillegg ikke helt riktig farge. Så denne må jeg nok gå til innkjøp av i romjulen om den ikke gjemmer seg i en pakke under juletreet i år // 6. Victor & Rolf Flowerbomb. Jeg har allerede hatt tre eksemplarer av den, men det siste året har jeg prøvd litt nye parfymer uten hell. Tror jeg må tilbake til min gamle gode Victor & Rolf // 7. Mac lipstick. Jeg vet ikke hvilken farge nøyaktig. Mac har så mange fine leppestifter. Jeg klarer aldri å bestemme meg for hvilken jeg vil ha når jeg er i butikken deres, men en mørk plummefarge hadde ikke vært feil! // 8. Ekstern cd-rom. Haha, en liten fornuftig julegave også da.

7 kommentarer
    1. Så flink du er! Gleder meg til å bli ferdig selv, kjempe fine juleønsker! 🙂

    2. Litt rart at du som vegetarianer ønsker deg acne skjerf og uggs hansker, det er jo to av de merkene som er værst med dyreplageri

    3. Anonym: Acne bruker ikke pels fra angorakaniner lengre (vet ikke med alle klærne de tilbyr, men skjerfene er ihvertfall safe) Leandra skriver at vottene nødvendigvis ikke trenger å være fra Uggs. Og uansett er det en kjent sak at kjøtt- og meieri-industrien er et laaaangt større problem, både for miljøet, dyrene og bare hvor sinnsykt stor masseproduksjon det er enn vottene. Så jeg syntes ikke det er SÅ rart at hun ønsker seg dem, pluss at hun utgjør en mye større forskjell ved å unngå kjøtt/meieri!

    4. Hei! Kan du sende link til hvor de selger de røde nike skoene? Hadde satt utrolig pris på det!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg