Look Fantastic Beauty Box

Okei, folkens. I dag er dagen før dagen. I morgen er det økonomistyring heldagsprøve, og jeg antar dere har blitt kjent med mitt forhold til det faget. Jeg har så klart forberedt meg. Det er enten pappa eller Aaron som blir nødt til å avlive meg mens jeg sover i natt. I tilfelle de ikke greier det, skal jeg likevel øve i dag. Etter jeg har blogget og prokrastinert litt.

/ I samarbeid med Lookfantastic.com

I dag vil jeg fortelle noe gøy! Jeg har mottatt min første beauty box fra Lookfantastic.com. De er en internasjonal nettbutikk fra Storbrittania som selger skjønnhetsprodukter fra mange kjente merkevarer. De har både sminke, hår, kroppspleie, parfymer og masse annet digg. Så det at de sender ut beauty boxer i tillegg er jo helt perfekt! Hvis dere ikke har hørt om det før, er det slik at èn gang i måneden mottar du en “mystery box” i posten som inneholder flere must have-skjønnhetsprodukter. Så det blir på en måte en liten overaskelse til deg selv innimellom. Det er lite som slår den hverdagsgleden det er å få melding om at du har en pakke som venter på deg i posten! Spesielt når du ikke helt vet hva det er selv en gang 🙂 Jeg fikk min boks for en liten uke siden, og nå har jeg hatt tid til å teste ut nesten alle produktene slik at dere kan få en mini-anmeldelse av dem.

Her kommer en liten omtale om produktene, pluss at jeg har linket dem til dere på Lookfantastic. Begynner øverst til venstre.

1. Codage Paris Radiance & Energy Serum. Et serum til ansiktet. Naturlig duft og en tynn, samtidig silkemyk konsistens som legger seg behagelig og lett på huden. Ny favoritt å ta på etter dusjen eller etter ansiktsvask!

2. Molton Brown London Body Wash i lukten Japanese Orange. Jeg er så glad jeg fikk denne! Jeg har alltid elsket sitruslukter. Både i hår, på hender og på kroppen. Jeg vet at jeg kommer til å bli lei meg når jeg går tom for denne dusjsåpen 🙁

3. London and Berry Eyeliner. En svart eyeliner med glitter i. Perfekt om du vil gjøre noe ekstra med øyensminken. Såå fin og lett å påføre. Fremhever virkelig øynene mer enn en helt svart eyeliner ville gjort.  

4. Evelom Morning Time Cleanser. En mild, men samtidig forfriskende ansiktsrens. I like it.

5. Wet Brush. Denne har jeg ikke prøvd, i og med at jeg har en wet brush fra før som jeg er ganske fornøyd med. Så denne kommer jeg sikkert til å gi vekk, for slike børster er geniale.

6. Eylure London Exaggerate. Disse har jeg heller ikke prøvd enda men jeg har planer om det på fredag! Da skal jeg nemlig i bursdag, og jeg er utrolig spent på å prøve dem. Har ikke sett noen med lignende vipper før, så det blir gøy! Skal vise dere hvordan resultatet blir.

Kunne dere tenkt dere å prøve en beauty box?



Og forresten! Er dere på jakt etter ny vinterjakke? Ut dagen (8. desember) kjører Junkyard 20% på alle vinterjakker. Ikke dumt å benytte seg av! Dere finner salger ->HER<-

7 kommentarer
    1. Jeg hadde også økonomistyring i fjor, og hvis du vil, kan jeg sende deg notater og kommentarer til oppgavene? Vet ikke om det vil være til hjelp, men bare send en mail til meg, så kan jeg sende deg alt jeg har 🙂

    2. Virket som noen veldig bra produkter! Masse lykke til med heldags prøven, den klarer du 🙂
      Håper du får en fin uke!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg