Vakre vipper til jul og nyttår!

 / I samarbeid med Lashes By Maylinn

Heihei! For litt siden var jeg og tok nytt vippesett hos Maylinn, og ble like fornøyd som alltid! Jeg har gått til henne fast nå i en god stund og hun gir meg alltid det resultatet jeg ønsker. Hun har gitt meg vakre, fyldige 3Dvipper og fine, naturlige vippeextensions til hverdags. Hun er like gammel som meg, men likevel er hun såå dedikert, nøye og flink i det hun gjør. Virkelig beundringsverdig syns jeg. I tillegg er hun jo helt nydelig, og så lett å snakke med! Vil virkelig anbefale å booke time hos henne snarest hvis du vil ha vipper til jul og nyttår! Denne gangen fikk jeg også med meg en vippecoating fra Purelash i denne søte posen, som jeg skal ta på vippene før jeg legger meg. Den fjerner bakterier som samler seg mellom vippene og holder dem rene og pene. 

Denne gangen valgte jeg litt mer naturlige vipper. På bildene over har jeg ikke sminke på meg og det ser ut som jeg har vært våken en stund lengre enn det jeg egentlig har. Vippene løfter virkelig blikket og får deg til å se mye mer våken og fresh ut. Ikke minst er det utrolig digg hvor kjapt det går og sminke seg og i hvertfall å fjerne sminken! Det må faktisk være noe av det beste spør du meg. 

Nytt vippesett koster 600kr, 3D vipper koster 900kr også er det 450kr for påfyll. Mine vipper er 13mm på det lengste.

Dere kan finne mer informasjon og kontakte Maylinn på facebooksiden hennes her.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg