Fruitbowl for breakfast

I dag hadde jeg lyst på fruktsalat til frokost! Og vi hadde en del forskjellig frukt i kjøleskapet som til slutt ble denne fargerike, friske fruktskålen. Fargene ble så fine sammen at jeg ble nødt til å hente frem kamraet å knipse noen bilder av det til dere. Så det ikke godt ut? Dagens frokost består av kiwi, persimon, honningmelon og druer. Jeg har en tendens til å ta bilder av frokosten min om morgenen og snappe den venner, og mange lurer på hvordan jeg får tid til å lage slike frokoster før skolen. Men det er egentlig null stress. Å kutte opp litt frukt og hive det i en skål tar kanskje bare 1-2 minutter lengre enn å smøre noen skiver. Og det er jo så verdt det! I dag hadde jeg egentlig all verdens tid da hvis vi skal være ærlig. I dag har nemlig hele skolen fri for å samle inn penger til flyktninghjelpen <3 Ønsker dere en super torsdag!

10 kommentarer

Siste innlegg