White turtleneck

Heisann! I dag har vært en deeelvis effektiv dag. Det var i hvertfall planen at det skulle bli det da jeg våknet. Jeg begynte morgenen med å lese litt økonomistyring, men jeg sovnet bokstaveligtalt etter første avsnitt. Våknet igjen, leste samme avsnittet på nytt, sovnet, våknet, leste det på nytt. Og sånn fortsatte det til klokken nærmet seg tolv :))) Da tok jeg meg sammen og fullførte. Det var helt jævlig og jeg hater det faget av hele mitt hjerte. Videre har jeg bare jobbet litt med bloggen og øvd litt på gitar. Du vet dagen er rolig når du begynner å spille gitar. Men jeg har lyst å bli bedre, og det er jo så lett og gøy å bare lære seg et par nye sanger innimellom. Ellers har jeg spilt inn en sminkevideo til dere!

Nå begynner det å bli mørkt ute allerede, og guuud så trist det er. Jeg har egentlig alltid blitt vinterdeprimert og egentlig værsyk generelt, sånn gjennom hele oppveksten. Jeg elsker Norge, men akkurat vinterhalvåret er det faktisk ganske dårlig stemning i hodet mitt. Det var værre før, nå klarer jeg å presse inn litt mer positivitet, tenke at det er koselig osv. Det er en ting som redder meg fra vinterdeprisjonen, og det er julestemningen som sniker seg inn litt innimellom! Det blir nok bedre når vi kommer til desember, wiii som jeg gleder meg jul. Julekalenderen står allerede klar på rommet den. En annen ting som er litt digg med vinter, må jo være klærne. Man kan pakke seg inn med lag på lag av tjukke gensre og strikk. Denne genseren fikk jeg tilsendt av Junkyard, og den skriker jul og vinter til meg. Den er såå deilig å ha på!


Sko, bukse, og genser fra Junkyard (sponset)

Pleier dere å bli værsyk eller spiller ikke det ikke så stor rolle for dere?

11 kommentarer

Siste innlegg