Jeg har blitt tatovør!

Goood helg, alle sammen! Fredagskvelden blir tilbringt hjemme i dag, og det er sykt chill. Harry Potter and The Chamber of Secrets med Matias og pappa’s taco. Han tilbredte linser på samme måte som han ville gjort med kjøttdeig, og vips var middagen vegetar og fortsatt like god! Kvelden fortsetter i samme tempo, men i morgen blir det andre saker! Da har jeg nemlig fått en liten jobb som tatovør. Det er ikke så kult som dere tror. Eller jo jeg skal tatovere små barn med airbrush tattoo. Så da skal jeg stå på senteret fra 12-16, tattovere kids og tjene cash. Tror det blir gøy jeg!

Ellers har jeg en liten ting jeg tenkte å ta opp med dere! En undersøkelse har jo vært litt omtalt i media i det siste, hvor en gruppe mennesker ble delt i to og den ene delen ikke brukte sosiale medier på en uke. Resultatene viste at de som ikke brukte sosiale medier ble lykkeligere. Og nå må jo resultatene taes med en klype salt. Det skulle gjerne hvert flere mennesker med i undersøkelsen og den skulle vart over lengre tid. Men jeg har faktisk tenkt på akkurat det i det siste – hvordan det ville være å plutselig bare ikke bruke sosiale medier lengre. Bare tenk på hvor utrolig viktig og vanlig det har blitt for oss på bare et par år. Så jeg tok det opp med noen venner på skolen i dag. Og jeg er jo en person som liker å utfordre meg selv, slik som jeg gjorde med en måned som veganer og tidligere i år en måned uten snop. Så hva med en måned uten sosiale medier? Utrolig nok er det faktisk litt utenkelig? Haha, men herregud så sykt å si! Jeg og noen venner av meg kom i hvertfall at vi skulle prøve fra neste uke av, og se om vi klarte oss èn uke uten sosiale medier. Jeg tenker å skrive litt mer om det på bloggen på søndag, om hvilke regler som gjelder, hva som er lov og ikke lov. Hvis det høres interessant ut, kom tilbake her på bloggen på søndag og se om noen av dere har lyst til å slenge dere på sammen med oss! Det hadde vært gøy å se hva vi fikk ut av det. 

Nå skal Harry Potter my love sees ferdig. Vi preikes.

6 kommentarer
    1. Slettet Facebook for nesten ett år siden, er såå deilig! Vennene mine har jo nummeret mitt, så det er ikke noe vanskeligere å få tak i meg hvis det er noe som skjer. Så slipper man jo også at alle har et inntrykk av hvordan du er før du møter dem 🙂

    2. Gjør det! Synes sosiale medier har tatt over litt mye, og gjør at vi er mindre produktive og tilstede!
      Forrige uke hadde jeg fire dager med total internettfri, så brukte absolutt ingenting som trengte nett, ikke sosiale medier, blogger, netflix, ikke en gang til å sjekke når bussen gikk 🙂 var kjempedeilig! Har dessverre gått fort tilbake til gamle vaner, så har lyst til å prøve det igjen, gjerne over lenger tid 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg