New Stan Smiths

God ettermiddag, dere! Dette er definisjonen på en perfekt søndag – Alene hjemme i sengen med usunn mat og Gossip Girl på tv-en. Jeg sov hos Camilla til i dag, gikk hjem ganske tidlig i morges for å ta en dusj, og etter det følte jeg meg ganske trøtt og lat, så dette passer meg helt perfekt. Også er det jo farsdag i dag! Pappa kommer hjem fra jobb i 6-tiden så da skal middagen stå på bordet til den snilleste og beste mannen jeg kjenner.

Ellers har jeg fått noen nye Adidassko. Jeg trengte et par med helt svarte sko, siden hvite kanskje blir litt for sommerlig på gjørmete og gråe høstdager. Så dette blir da mine sko for sesongen, siden jeg ikke klarer å kjøpe meg et par med ordentlige vintersko. Fine er de da! Veldig stilren.


Link til skoene her (sponset)

8 kommentarer
    1. Kan ikke du skrive flere innlegg om meningene dine rundt veganisme og kjøtt og meierindustrien? Synest du skriver så inspirerende! Og siden du er såpass kjent kan du komme fram til flere. Er veganer selv og synest dette er så viktig at alle får kunnskap om. Møter i hverdagen så utrolig mange uvitende som kunne vært veganere om de hadde mer kunnskap om det.
      Og enda en ting, jeg vet at du ikke vil være så streng med deg selv og nekte deg alt av animalske produkter for alltid. Men det som er kjipt med det er at når du glipper litt her og der, unner deg litt meieriprodukter en gang, så er det veldig lett å bare “gi opp” og fortsette og spise som før. Vet at det kan være vanskelig og være veganer, men om vi skal kunne forandre verdenen og inspirere flest mulig er det viktig og vise at det ikke er greit! Og da må man nesten bare si nei takk i familieselskaper, konfirmasjoner , til besteforeldre osv. (vet at dette kan være vanskelig) Og stå for det du mener! Hadde vært så kult om du gikk skikkelig inn for veganisme!
      Men det er selfølgelig suupert at du vil kutte ned mye på animalske produkter!
      Klem!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg