Antrekk fra lørdag og small talk

Heisann og hoppsann! I dag er faktisk en liten minifredag for meg, for jeg er så heldig at jeg har fri fra skolen i morgen! Så da tenker jeg å være super effektiv i dag og få unna alle gjøremål i dag slik at jeg kan chille med film i sengen i kveld, og slappe fullstendig av i morgen, bortsett fra en kjøretime. Men det blir bare kjekt!

Jeg har nettop brukt en halvannen time på å leke 50’s housewife, med gule vaskehanser og musikk på ørene, og sleiket hele huset – Noe jeg gjør hver tirsdag som en av mine få inntektskilder for tiden. Ellers får jeg litt penger for gode karakterer. Speaking of! – Jeg presterte å få 5er på både matte- og økonomistyringsprøve, og herregud så godt det føles. De to fagene er sendt fra helvete etter min mening, og dere aner ikke hvor mange timer jeg bruker på å jobbe med dem utenom lekser. Så det var deilig å få litt resultater.

Nå tenkte jeg å poste et kjapt anntrekk til dere fra lørdag, før jeg fortsetter å krysse av på dagens agenda. Jeg har en del lekser å ta igjen, så får vi se om jeg får tid til en treningsøkt og litt sol etterpå. Hadde vært deilig! Jeg har endelig begynt å komme inn i litt gamle treningsrutiner, og det føles så bra. Bortsett fra gangsperren i lårene som jeg klarte å pådra meg etter gårsdagens legday. Men på en måte er gangsperr litt deilig-vondt? Er liksom en blanding av smerte og god samvittighet, hahah, er dere med meg på den eller? 


Genser fra Bikbok. Bukse fra Dr. Denim. Sko fra Junkyard her. Hårbånd fra glitter. Klokke fra Daniel Wellngton. Smykke fra mormor fra Colombia.

Håper dere har en super tirsdag videre!

16 kommentarer

Siste innlegg