Serier fra barndommen

Noen venner og jeg forvillet oss inn i en del av youtube hinn dagen, hvor alle de gamle, gode seriene og filmene befant seg. Og der ble vi sittende leeenge å kose oss. Det er liksom mange man på en måte har glemt, men med èn gang man hører melodien til introen, flommer alle minnene tilbake og man kan synge med uten problem. Jeg elsker å få en slik nostalgisk følelse, men samtidig får det man til å innse hvor fort tiden går, og hvor gamle vi har blitt! Dette er tv-serier jeg har koblet forskjellige minner med for rundt 10 år siden! Jeg husker det som om det var i går at bestemor alltid tok på Bonanza på lørdagsmorgener når jeg hadde sovet hos henne <3

Jeg fikk Disney Channel på tv-en et par år etter alle andre, så jeg vokste på en måte opp med Cartoon Network. Jeg hadde selfølgelig Disney-filmene på kasett og så dem tusen ganger på rad, men det er disse seriene vist under hverdagen min bestod av som liten. Så vi på noe av det samme?

5 kommentarer
    1. Åååå nå fikk jeg mange minner tilbake! Her hos oss så vi for det meste på Cartoon Network og Yetex (?, om jeg husker rett). Hahah jeg og brødrene mine fikk forbud om å se på TV før klokken åtte i helgene, ettersom vi av og til kunne finne på å stå opp klokken seks for å se på tegneserier. Nei du, det var tider det!
      Huser jeg elsket alle de programmene du viser til + mange andre, ikke minst Nina Powerpuff Girls, Martin Mystikk og Scobydoo

    2. Jeg så på akkuratt samme program! Disse burde komme tilbake på skjermen, mange gode minner ! <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg