Antrekk 06.11.15

Hei, engler! I dag har det vært planleggingsdag, som vil si skolefri på denne jenten her! Så i går hadde jeg overnatting av Caroline, Birgitte og Camilla, noe som var utrolig koselig. Vi fant ut av at vi ikke hadde hatt overnatting på dritlenge? Og aldri alle fire samtidig! Så det var på tide. De to favorittingene mine med overnattinger må være når man ser at klokken plutselig er 03 om natten når man trodde den var 23, og man innser hvor fort tiden går i godt selskap! Og nummer to er frokosten dagen etter, hahah. Den er alltid like digg og varer alltid til langt utpå dagen. 

Etter frokosten i morges brukte vi enda lengre tid på å stelle oss for dagen, som egentlig bare bestod av litt vandring og cafèlunsj før Birgitte og Camilla stakk på jobb. Nå har jeg akkurat vært og hentet en pakke i posten og plutselig var klokken blitt halv syv! I kveld får jeg besøk av tre andre gode venner av meg, så da blir det Alias!!! Nå er det lenge siden jeg har spilt Alias så man kan mildt sagt si at jeg gleder meg.

Ellers har jeg fått litt nytt fra Shein, og brukte noe av det i dag. Så her har dere antrekket!


Kåpe fra Shein her. Skjerf fra Shein her. (sponset) Topp fra Junkyard. Bukse fra Junkyard. Sko fra Clark.

Noen andre som har hatt fri i dag?

15 kommentarer

Siste innlegg