Fifty Shades of Grey show!

Hei, dere! Husker dere for en stund siden da jeg var hårmodell for frisørsalongen jeg klipper meg hos, Bjuti Hårstudio? Vi feiret deres 3-års jubeleum og nå har jeg endelig fått tilsendt bildene som ble tatt under showet! Så de tenkte jeg å vise til dere i kveld. Temaet var Mènage à Trois, som betyr noe som “trekant” på fransk. Så man kan si jeg var spent på hvilket anntrekk de hadde lagt frem til meg. Jeg slapp unna black tape da, haha, som to av jentene pulled off sykt bra! På meg ble det svart skinn, en pisk og rød leppestift. Jeg skulle da være dominatrix, sammen med en annen. Og vi fikk en søt submissive som vi skulle dele på. Showet var Fifty Shades of Grey-inspirert, og alt ble egentlig en kjempesukess. Utrolig flinke hårstylister og modeller som klarte å sette sammen et sååå gjennomført og stilig show. 

De hadde leid en bar, så både kjente og ukjente kunne komme å se på. Vi hadde både pisk, håndjern, masker osv, så jeg droppet å invitere familyen, hahaha, men gøy var det!  Og ikke minst annerledes fra hva jeg vanligvis gjør i helgene, eller?… Hoho neida :)))

Resten av bildene er tatt av en fotograf vi hadde med oss.

Hva syns dere?

7 kommentarer

Siste innlegg