Antrekk 16.10.15


Jakke fra Pull & Bear. Skjorte fra Zara. Klokke fra Daniel Wellington. Skjerf fra Acne. Jeans fra Junkyard her (sponset) Nike sko fra Nelly.

God morgen, solstråler! Her har dere gårsdagens antrekk. I hvertfall delvis. Fredager betyr lang skoledag så da ble det koseklær, men etter skolen skinte solen så vakkert, og jeg skulle ut å drikke kaffe med Caroline. Så da løp jeg rett hjem og skiftet. Det er så sinnsykt fint vær for tiden! Virkelig en nydelig høst som tillater at høstklærne ikke består av regnjakker og støvler. Super deilig! Og jeg har forresten endelig, etter flere års leting funnet den perfekte svarte buksen. Jeg, som alle andre jenter må ha minst 10 par svarte bukser og ingen som er 100% perfekt. Men Cheap Monday sin high rise er akkurat perfekt i lengden, så jeg slipper å brette den opp. I tillegg er den stram i livet og kullsvart. Just the way I like it.


Fine Caroline må få vise dagens antrekk hun òg.

I dag, dere, blir en spennende lørdag! Klokken 2 skal jeg være på Bjuti hårstudio, som er min faste og kjære frisørsalong dere har lest om før. De blir nemlig 3 år i dag, og skal feire med et hårshow på Calibar i Vaskerelven i Bergen i kveld hvor jeg skal være hårmodell! Dørene åpnes 20.30 og det er 20års aldersgrense for de som vil komme. Arrangementet på facebook ser dere her. Det blir en lang dag, men jeg gleder meg veldig til å sette i gang. Temaet for hårshowet skal være inspirert av Fifty Shades of Grey. Jeg tar med meg kameraet og knipser et par bilder til dere. Håper lørdagen deres blir fin, så blogges vi snart!

16 kommentarer

Siste innlegg