Sesongens vinterjakke / SVEA Eureka

Jeg har faktisk gledet meg til at det skal bli så kaldt at jeg kan ta på meg vinterjakke i høst, selvom jeg egentlig ikke kan fordra kulde. Men nå merker jeg at vi nærmer oss kalde tider etter hvert! Sesongens vinterjakke er denne på bildene over, fra SVEA & Junkyard XXXY kolleksjonen. Dere finner link til den på Junkyard her (sponset) Jakken er så enkel og stilren med det svarte, matte stoffet og det liker jeg veldig. Den har også fuskepels som var så mykt at jeg faktisk begynte å lure på var ekte pels i starten. Veldig deilig og god jakke, til ikke en altfor gale pris heller!

Nå skal jeg på kjøretime kl. 4 og har litt å gjøre først, så jeg må egentlig droppe småpraten med dere i dag og avslutte her! Vi preikes.

Hvilken vinterjakke har dere i år?

18 kommentarer
    1. er det ekte pels? SYKR FIN❤️❤️❤️❤️❤️😍😍😍😍😍

    2. Hei har tenkt å kjøpe meg denne jakken, men lurer på om den er stor i størrelsen?? Hvilken størrelse har du? Du passet den veldig godt❤️

    3. Hei, det er samme jakken jeg har tenkt å bestille, men lurte på hvilken høyde du er og hvilken str. Du har? <3

    4. har tenkt å bestille den. men hvilken strl har du og hvor høy er du? 🙂 den var utrolig fin på deg!

    5. de bildene du har på rommet ditt som du fikk fra Desenio, får man med rammer på bildene? eller må man kjøpe det uten? isåfall går det på selve nettbutikken eller må man kjøpe det i vanlig butikkk??

    6. Så fin jakke, lurer litt på å bestille den selv. Men lurer på et par ting, er den varm sånn at den holder på kalde vinterdager? Og hvilken størrelse har du i den? 🙂

    7. Har siklet etter den siden jeg så den første gangen! Den er så fiiin, og den så smashing ut på deg! <3

    8. Har enda ikke vinterjakke i år, men har sett på en SVEA-jakke, bare at den er kort, men jeg får se 🙂
      Ellers har jeg ZARA-jakken min fra 2012(?) som jeg er veldig fornøyd med sånn sett.

    9. denne ser så utrolig mye finesere ut en på deg en på bilde.
      hvor høy er du og hva størrelse har du?

    10. har tenkt å kjøpe den med søtter man ikke dyremishandling siden SVEA lager jo også pels jakker. sier:

      har tenkt å kjøpe den med søtter man ikke dyremishandling siden SVEA lager jo også pels jakker så om du kjøper den støter du det!! bare lurte på om du vet noe om det? har sykt lyst på den men e redd får at jeg støtter dyremishandling

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg