Tonight’s


Kjole fra Shein (sponset) Sko fra La Strada (London)

Heyhey! To innlegg på èn dag var ikke gale for å være meg vel? Let’s just try to keep it up. I kveld skal jeg en bursdag, så da tenkte jeg å vise dere kjolen for anledningen. Jeg tror det må være min nye favoritt i garderoben! Den er sexy men samtidig classy og casual, så den passer i mange anledninger. Jeg var nettop ute og spiste middag med pappa, og da bare slengte jeg på meg en stor cardigan for å dress it down a bit. Jeg klarte ikke å finne direktelink til kjolen, men jeg skal sende mail til Shein, så skal jeg oppdatere innlegget med link så snart jeg kan!

Jeg har også tatt på meg extensionsene i dag, gitt. Lenge siden nå, så var gøy å prøve dem på igjen. Slik blir jeg altså seende ut for denne fine lørdagskvelden. Birgitte kommer snart bortover for å fikse seg litt når hun er ferdig på jobb, så drar vi avgårde. Maange venner av meg som skal, så det blir nok veldig bra! Vi snakkes i morgen, puser.

17 kommentarer

Siste innlegg