Identitetskrise

Dette er en fin morgen! I dag har jeg nemlig, etter to måneder(!!!) fått tilbake kameraobjektivet mitt EF 50mm 1.4. Jeg leverte den inn på reperasjon hos Elkjøp og fikk den sløveste servicen jeg har vært borti. Vi dro inn og spurte hvor i alle dager linsen ble av, og da hadde de visst mistet den og hadde ikke flere på lager heller. Så vi fikk tilbake pengene, og kjøpte ny hos Japanphoto. Så nå har jeg endelig den lille skatten min tilbake og er klar for å knipse en haug med bilder til dere.

Bloggingen har jo ikke akkurat vært på topp i det siste selvom jeg så gjerne kunne ønske det. Men bare med standardlinsen til rådighet, har jeg sakte mistet litt inspirasjon og lysten på å ta bilder. Men nå håper jeg virkelig det vil snu og at jeg kan heve bloggen et par hakk. Kom gjerne med forslag til ting dere helst vil lese om på bloggen. Har følt i det siste at bloggen og jeg har hatt en liten identitetskrise. Jeg formidler bare for det meste litt overfladiske ting og dere ser bare en pitteliten del av hvem jeg er. I virkeligheten har jeg jo en haug med ting jeg bryr meg om og snakker om, men er usikker på hvordan jeg skal dele på bloggen uten å bli møtt med kritikk. Men kanskje jeg bare må bite tennene sammen og drite i det? Jeg aner ikke. Men det hadde vært veldig fint om dere hadde komt med forslag til et tema dere vil lese om.

21 kommentarer
    1. er veldig glad i bloggen din, leser den daglig! tror ikke du skal være redd for kirtikk, fordi det vil komme uansett

    2. Skriv om det du føler for, og ikke vær redd for kritikk! Elsker å lese innlegg om ting du engasjerer deg i 🙂

    3. Jeg liker å lese om beautyhacks, lifehacks og meninger som du har. Jeg ville også likt å lese om at du skriver en tutorial om hvordan du tar outfit bilder 🙂
      Stå på!

    4. Kan du legge ut et bra treningsprogram? Og kan du legge ut flere sunne og gode mattips?
      Elsker når du skriver om trening og kosthold!!

    5. Trening og kosthold virker det som om du liker og det er alltids gøy å få tips på de fronten. Ellers Synes i alle fall jeg det er skikkelig morsomt og interessant å lese andres meninger om ting, aktuelle saker, filosofiske spørsmål osv ;P Og kritikk kan du jo selvfølgelig prøve å unngå, men jeg tror den kommer i en liten grad uansett. 🙂
      Leser bloggen din hver dag!!! 🙂

    6. elsker bloggen din, jeg ville likt å se ett inlegg om hva du spiser i løpet av en dag , tips for å gå ned i vekt fort,hvordan få flat mage. 🙂

    7. Treningstips og tips til et bedre kosthold! Dine favorittøvelser osv. Hva som har hjulpet deg med å holde motivasjonen oppe til å trene.

    8. Innlegg med ulike tips når det gjelder kjærlighet, helse, skole, selvtillit osv.. 🙂 Og så er det alltid interessert å lese meningene dine om ulike aspekter av samfunnet!

    9. Vet du hva? Det er DIN blogg, så skriv om det DU vil og det DU ønsker å formidle til leserne dine! Jeg synes det hadde vært kjempespennende om du kunne kommet med noen innlegg hvor du drøfter dine meninger om ulike ting som opptar deg (f.eks flyktningskrisen, politikk osv) 🙂 Da får bloggen din et spesielt preg som gjenspeiler DEG, og det er det som kjennetegner en god blogger i følge meg!

    10. Åh du sminker deg så fint! På selfies du legger ut på instagram er virkelig fjeset ditt “flawless”. Kan du legge ut en video av hvordan du sminker deg til spesielle anledninger???

    11. Vær så snill å skriv et innlegg om hudpleie rutinen din, er nok ikke bare jeg som lurer på hvordan du får så feilfri hud! Hadde vært utrolig bra med et slik innlegg, du har også tidligere nevnt at du bruker en form for olje i ansiktet, ta med det å!

    12. Liker veldig godt de litt “personlige”-innleggene dine. Hvor du skriver om egne meninger og saker du brenner for! Sånn ellers så er det alltids gøy med “hva jeg har i veska”-videoer/innlegg eller for den saks skyld hva du har i skoleveska/sekken!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg