Kjøp undertøy fra Mymuse og støtt kreftforeningen!

Hei, og god ettermiddag, alle sammen! Håper dere nyter høstferien deres like mye som meg. I dag vil jeg vise dere en et nydelig sett med undertøy av Mymuse.no. Mymuse er en norsk nettbutikk for ekslusivt undertøy, og har et kjempestort utvalg av helt nydelig kvalitet. Jeg har motatt undertøy fra dem en gang før, og det er uten tvil favorittparet mitt med undertøy. Det er så behagelig å ha på at jeg kan prestere å sove i det. I motsetning til følelsen av å sove i en vanlig bh, føles det heller luksuriøst og silkemykt. Så om du er på utkikk etter et ekstra fint undertøy til deg selv, eller som gave, ;))) vil jeg virkelig anbefale Mymuse. 


Link til settet her (sponset)

 Det er oktober! Så nå kan du støtte brystkreft ved å kjøpe disse undertøyssettene fra Mymuse. Da går 5% av overskuddet til kreftforeningen.

9 kommentarer
    1. Du kommer til å bli rapportert inn av noen om du ikke begynner å merke innleggene dine med reklame på toppen.

    2. åå er det EN ting jeg ELSKER med Oktober, så er det fokuset på kreftforeningen! Jeg kjenner hele meg varmes av all den omtanken alle har !

    3. Maren, den misunnelige kommentaren kunne du ha sendt som privat om den var godt ment. Dessuten holder det at det står at produktet er sponset.

    4. Ingrid: Haha, misunnelig kommentar? Hva i alle dager er den misunnelig med? Jeg tjener nok penger til å kjøpe det jeg vil, så sjalu er jeg nok ikke. Jeg gir beskjed om hva som er riktig for å være grei. I motsetning til deg så vet jeg veldig godt at det ikke holder å merke det med “sponset” nederst i innlegget. Har du blitt sponset, eller skal reklamere for noe, så MÅ du merke innlegget helt i toppen. Skrev en kommentar siden det var det enkleste i forhold til å skrive en mail; SÅ opphengt i det er jeg ikke. Håper ikke du så på det som en negativ kommentar Valeria. Jeg sa det kun for å være grei så du skal slippe pes fra forbrukerombudet 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg