Jay Alvarrez & Alexis Ren

Hei, og god helg og GOD HØSTFERIE!

Ferie, det har vært veeeldig etterlengtet gjennom en 7-timers skoledag på en fredag må jeg si. Det er lenge siden jeg har sett så mange trøtte ansikt og sovende elever i timene som det jeg gjorde i dag. Meg selv inkludert. Så nå har tatt en liten powernap og føler meg egentlig ganske lat og sliten. Været er jo alt annet enn greit, så da tenkte jeg det var passende med et oppløftende, lite inspirasjonsinnlegg fra Jay Alvarrez og Alexis Ren. Selvom de nødvendigvis ikke har make liv som det de fremstiller på nett, vet de virkelig hva de gjør bak og forran kamraet. De er kunsntere i mine øyne i hvertfall. Bare se hvor vakre bilder og filmer de lager sammen, og på de mest idylliske plasser. Jeg skal bare holde meg hjemme i regnfulle Bergen i høstferien. Ikke noe spennende på agendaen foreløpig. I dag skulle jeg egentlig ut, men tror heller jeg tar en rolig kveld inne med noen veninner. 

Skal dere noe spesielt i høstferien?

11 kommentarer
    1. Åå, oppdaget dem for noen dager siden, og wow, er ble hely forelsket i videoene og bildene de tar! Å tenk hvor digg det hadde vært å leve sånn daah 😏

    2. FYY for et par. ser ihvertfall ut som at de ikke våkner opp til blåmandag hver uke .. Det er som du sier – ikke sikkert de lever slik som dette hele tiden, men likevel så opplever de det de legger ut, og det er nok for meg til å drømme om det samme!

    3. De har jo i tillegg fotografer og folk som får bildene perfekte. Med sponsorer og penger kan man gjøre mye, men skal ikke legge litt skjul på at jeg sikler på bildene de legger ut! For et drømmeliv, om det virkelig er så perfekt som det ser ut til på bilder<333333333333

    4. Åhh, de vidoene var helt fantastiske. Selv om de kanskje ikke gjenspeiler sannheten hadde de virkelig mye inspirerende og var ikke minst vakre. For å kunne lage de videoene har man det bra sammen, det er sikkert og vist. Kjente faktisk at jeg begynte å savne kjæresten igjen nå som jeg ikke ser før om 2 måneder.
      Nyt ferien din! Jeg skal jobbe litt neste uke og det er litt kjipt, men greit å tjene penger 🙂

    5. Haha, så morsomt at du skrev om disse to akkurat nå! Jeg begynte nemlig å føle dem på Instagram i går 🙂 Elsker alle bildene og videoene deres! Ha en fin søndag <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg