Monday mood

Gresk youghurt, bær, druer, litt granola på toppen og en kopp svart kaffe. Det er ikke feil på en mandagsmorgen. Spesielt ikke siden skoledagen blandt annet bestod en totimers matteprøve. Jeg tror den gikk bra, men jeg er jo mesteren av slurvefeil, så vi får se. Jeg er i hvertfall fornøyd med innsatsen og ikke minst forberedelsene jeg gjorde i forveien. Jobbet matte så og si fra jeg sto opp til jeg gikk og la meg i går, og fikk akkurat dekket alt jeg skulle ha prøve i, så jeg er veldig spent på karakteren. I tillegg hadde vi to-timers skriveøkt i norsk i dag, og er nesten like spent på den også egentlig. Skolearbeidet ser ikke ut til å ta slutt, dere. Nå har jeg innlevering i økonomistyring og må se å få satt i gang med den før jeg tar en pust i bakken. Men det går helt fint. Jeg trives egentlig med å ha gjøremål på gjøremål. Med en gang jeg er tom for viktige ting å gjøre, blir jeg helt lost. Føler liksom at jeg alltid må gjøre ett eller annet produktivt, og hvis jeg har gjort alt, tenker jeg at det sikkert er noe jeg har glemt, noe det som oftest er finner jeg ut av senere. Menmen, nå får jeg slutte å prokrastinere og heller komme i gang. Kanskje jeg tar meg tid til å se en episode Narcos på Netflix etterpå før resten av dagens gjøremål blir utført? Er på episode 5 og syns den er veldig bra så langt. Er lenge siden jeg har funnet en god kvalitetsserie. Noen andre som har sett det?

6 kommentarer
    1. Den frukosten såg god ut! Elsker den kombinasjonen.
      Har sjølv sett alt av det som har komt ut av Narcos, og herregud for ein spennande serie! Sjølv om ein veit godt kva Escobar har gjort, så kan ein ikkje noke for å heie litt på han når ein ser serien. Heldigvis kjem det meir enn det som allereie ligger på Netflix, så gleder meg til det!

    2. lurte på om du vet hva det koster å leie downstairs for en kveld? med tanke på at faren din eier det?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg