Out of shape

Hei og god ettermiddag fra en sliten Leandra! I dag løp jeg 3000m i gymmen og kom til den fryktede konklusjonen at jeg må begynne å trene kondis igjen. I vår var jeg såå flink å løpe intervaller og trene meg opp til 3000m, men i høst kom den så brått på, og jeg har falt helt ut av treningsrutiner de siste par ukene. Det merkes i form av en slappere kropp, og ikke minst i resultatene av dagens løp. 15min er en 5er, og i vår løp jeg på 14.54. I dag var jeg ganske nøyaktig 30sek tregere og hoppet dermed fra en 5er til en 4er. Sykt kjipt. Neste uke kan de som vil løpe den om igjen, så jeg vurderer å prøve meg, men teeenk så kjipt å ikke klare en 5er da heller. Vet ikke om jeg vil påføre meg selv den smerten enda, heh, vi får se… Jeg er ikke akkurat en løpeperson, selvom jeg gjerne kunne ønske det. Er så misunnelig på de som bare kan løpe og løpe og faktisk liker det. You lucky bastards.

Jeg løp i hvertfall i nytt treningstøy i dag! Dere kjenner det kanskje igjen?

Treningbh- og tights fra den nye Junkyard XXYY & Svea kolleksjonen. Her og her.

9 kommentarer

Siste innlegg