Vippefin og reiseklar!

Hei og god torsdagskveld, alle sammen! Akkurat nå er kroppen min full av endorfiner og jeg er så oppspilt og lykkelig. Ikke bare stråler været like mye som jeg har gjort i det siste, men i dag har jeg vært super effektiv. Og ingenting gir meg mer godfølelse enn det! Pakket, hentet en jakke hos en venn, drukket kaffe med Caroline, planlagt fremtiden vår, plukket opp en pakke i posten, satt inn oppsparte penger på kontoen, handlet både snacks og VG til flyturen i morgen og rett og slett bare følt meg supervoksen. Alt dette har jeg gjort etter vi var ferdig på skolen halv fire. Og nå ser jeg klokken er blitt over åtte. Så gjenstår det bare en dusj, og en veldig kort natts søvn før flyet mitt går til Amsterdam 06.30 i morgentidlig. Ååh som jeg gleder meg!

Jeg fikk forresten påfyll av vipper i går hos flinke og skjønne Maylinn. Dere kan se facebooksiden hennes her. Jeg valgte å fylle på med vanlige vipper istede for 3D som jeg tok sist gang. Jeg følte for en litt mer naturlig look denne gangen, og er stooorfornøyd. Jeg er fortsatt ikke vant til hvor mye ekstra tid jeg har om morgenen bare ved å slippe å ta på maskara. Er jo bare hudsminke og øyenbryn som skal fikses så har jeg masse tid til å spise en god frokost og lage matpakke. Er så herlig. Vil faktisk tørre å komme med århundrets overfladiske konklusjon – livskvaliteten forbedres med vippeextensions, hahaha. Men det er jo litt sant. 

Ønsker dere en super kveld videre, og håper alle har det bra for tiden! Fortell meg gjerne litt hva du har gjort på i dag/i det siste slik at jeg har litt mer lesestoff på flyet. Elsker å lese kommentarene deres om alt mulig, så kjør på!

22 kommentarer

Siste innlegg