Gratulerer med 18 år!

I dag er en stor dag! Den første i jentegjengen blir 18 år! Herregud, jeg kjenner jeg blir helt emosjonell av tanken. Vi går liksom forstatt rundt og tenker at vi er 14-15 år og at Victoria er så stor fordi hun er 16, men så har hun faktisk blitt myndig etter hvert. Så i dag samlet vi oss så klart alle mann, dro inn til byn, satt oss på toppen av Sverres Borg som har en ufattelig idyllisk utsikt over store deler av Bergen, og nøt Birgittes hjemmelade lunsj som hun hadde tatt med til pikniken vår. Elsker disse jentene, og det finnes få ting som er bedre enn å tilbringe en så vakker dag som denne med dem. Jeg tok med kameraet og knipset et par blinkskudd, så dere kan se hvor fint vi har hatt det på denne  dagen


Meg, Birgitte, Camilla, Marte, Solfrid, Caroline og bursdagsbarnet ironisk nok bak kamra.


Vakre bryggen


Birgittepus


Om jeg bor i Norges fineste by? I think yes

Så dette innlegget går til min kjæreste, besteste og elskverdige Victoria  Gratulerer så mye med dagen 18-årsdagen!

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg