Dog house bandana t-shirt

Hei, og god mandagskveld! Jeg kan ikke huske sist jeg var så trøtt som i morges… Det var rett og slett helt pyton å komme seg opp av sengen i dag. Så i kveld planlegger jeg å sovne relativt tidlig, og kjenner det kommer til å gå etter planen for å si det sånn. Ligger i sengen nå (nydusjet og nytt sengetøy <333) etter to gruppetimer på Nr1Fitness med Veronica. Fitness ble 5 år i dag! Så de hadde både gratis frukt og smaksprøve på masse proteinshakes, proteinbars, zumbaparty og hele pakken. Elsker Fitness. Så, da har jeg bare tre dager igjen på skolen denne uken før jeg tar langhelg tidlig fredagsmorgen da jeg drar til Amsterdam med mine to storesøstre. Det skal bli så deilig og forfriskende og ikke minst spennende å besøke en by som Amsterdam. Så du kan tro jeg gleder meg. Men da tar jeg kvelden, dere, så snakkes vi soon. God natt og drøm søtt!

Denne t-skjorten er så oversized at jeg bruker den som en kjole. Utrolig fin med gjennomsiktig-svart strømpebukse under og noen freshe sko. Den er fra Junkyard (sponset) Både Snoopy og paisly mønster på den. Kan det bli bedre? Ser den er utsolgt nå men Criminal Damage Clothing har også andre dritkule klær. Anbefaler dere å ta en titt!

11 kommentarer
    1. husk å ta toget til zandaam (15 min ish fra amsterdam sentrum) hvis du vil dra på primark 😀

    2. Kan du please lage et innlegg om hvordan du tar outfit bilder? setupen din liksom? Trenger litt inspirasjon, heh 🙂

    3. Hei! Jeg lurte på om du har noen planer om hva du vi lbli/studere? Er du ikke redd for at du har mistet mange mulighter ettersom du ikke har noen realfag + p-matte?
      Må samtidig si jeg er veldig fasinert av deg, du er et forbilde! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg