Gave fra The Body Shop

I går fikk jeg en uventet en melding om at jeg hadde fått en pakke i posten fra The Body Shop. Jeg var i kontakt med dem for en liten stund siden angående noen produkter jeg testet ut for dem, men denne gangen sendte de meg en liten gave out of the blue. En veldig fin overaskelse! Jeg elsker jo The Body Shop sine produkter og har brukt dem i alle tider. De har så mange gode lukter, og jeg kan bruke evigheter på å gå rundt å lukte på kremene i butikkene deres. Produktene jeg fikk var fra en eksotisk kolleksjon med en nydelig innpakning, og dere kan tro jeg var ivrig etter å teste dem ut!


African Ximenia Scrub / Hawaiian Kukui Cream / Moraccan Rhassoul Body Clay / Polynesian Monoi Radiance Hair and Body Oil.

Jeg ble som vanlig fullstendig forelsket i lukten til disse produktene, og de må helt ærlig være mine nye favoritter. Spesielt likte jeg scruben som jeg brukte i dusjen. Utrolig deilig og uten tvil den beste scruben jeg kan huske å ha prøvd. Jeg smurte meg inn med kremen etterpå og jeg kunne kjenne den deilige duften utover dagen. Det er så digg det. Så disse produktene får 10/10 av meg, The Body Shop! Tusen takk!

Har dere forresten lyst til å vinne en bikini fra Todieforswimwear? Da kan dere delta i konkuransen min på instagram @Leavalencia. Masse lykke til!

12 kommentarer

Siste innlegg