Calvin Klein

Hei og god fredag alle sammen! Jeg er glad dere likte bildene jeg har postet fra Junkyard-photoshooten så langt! Nå kan dere se resten av bildene fra trenings-shooten på hjemmesiden til Junkyard her. Bildene fra de to andre photoshootene vi hadde vil komme snart, så det er mer å se frem til!

Jaa, nå har det vært svakt med blogging fra meg denne uken, noe som vil si at jeg ikke har fått så mye tid til å sitte meg ned med dataen. Jeg kan vel gi dere en liten oppdatering! Skole og venner har vært veldig prioritert i det siste og jeg har blandt annet sett Bølgen på kino, (som forresten var overaskende god og ikke minst spennende) spist på sushibar, besøkt valgboder, Starbucks, hatt besøk av ungdomspartiene på skolen, (veldig underholdene) vært på fjelltur (jeg hadde så klart på meg hvite sko + at det ble bekmørkt og skummelt på slutten men ellers veldig koselig) også har det blitt en del kaffe og prat etter skolen. Jeg har også bestemt meg for å bli god i matte og mye av fritiden min har gått til øving på det. Så nå skal det bli godt med helg! Helgen min begynner ikke overaskende nok med kaffeprat etter skolen, så nå skal jeg bare ha to timer med internasjonal engelsk før kosen begynner. Har dere noen spesielle planer for fredagen?

Også vil jeg vise dere det nye Calvin Klein undertøyet mitt som har vært på ønskelisten lenge! Jeg fikk i hvertfall rappet til meg underdelen fra Junkyard her (sponset) for noen dager siden, og den er enda finere og mer behagelig i virkeligheten <3 De var utsolgt for størrelsen min i overdelen foreløpig, men jeg skal holde øynene åpne for den. Ha en super fredag, dere. Vi snakkes!

2 kommentarer
    1. Jeg blir helt paff jeg.. du har en så jækla rå kropp. Kan du være så snill å blogge mer om trening. Du er en gigantisk inspirasjonskilde…

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg