Et aldri så lite klageinnlegg

Dere vet når dere er inni en skikkelig god periode hvor alt går på skinner og alt er bare fryd og gammen? Det har jeg hatt i det siste. Og da pleier jeg alltid å bekymre meg litt for når jeg skal bryte ut av den gode sirkelen og få en skikkelig nedtur, haha, flere enn meg som har det sånn? Vel, i går kom i dagen… Selvom det var en usansynlig koselig lørdag, med både kaffe og venner, opplevde jeg nedtur etter nedtur og nå sitter jeg faktisk med en skikkelig drittfølelse. Så i dag skal jeg tillate meg selv å være litt klagete på bloggen. En gang innimellom må vel være lov?

1. Hele iPhotobiblioteket mitt klarer å slette seg selv, så nå har jeg mistet bilder fra både det ene og det andre. For eksempel Gran Canaria-turen, Oslo med Junkyard og andre minner – gone for good + bilder jeg skulle bruke til bloggen 2. Jeg får melding av Elkjøp EN MÅNED etter jeg leverte linsen min til repereasjon, om at skaden ikke kan dekkes av garantien min (noe den kan) og at jeg må betale 2400kr. Det blir jo naturligvis ikke litt aktuelt, så det er ordnet opp i. Men det er likevel dritkjipt at jeg kanskje ikke får den tilbake før jeg reiser til Amsterdam om to uker, fordi de brukte en måned på å sende meg den meldingen. 3. Jeg taper i Alias for første gang!!! 4. Jeg får en tlf fra mamma som går rabiat fordi jeg glemte å si at jeg var 7min unna henne hos pappa med noen venner. Da sitter vi tydeligvis og drikker oss helseløse, og jeg må være hjemme til klokken, wait for it… TOLV fordi det er da innetiden min? Hvilket er fullstendig absurd når tilfellet er at jeg, en snart 18-år gammel relativt fornuftig jente, i realiteten sitter og spiller brettspill med fire venner, spiser bananchips og drikker vann i mitt andre hjem. Foreldre er så skjønne av og til :)))) Og som om det ikke var nok! På toppen av det hele presterer jeg å miste nøkkelen til huset gjennom en gittertrapp. Så det blir et morsomt prosjekt å på en eller annen måte grave den frem den i dag. Wohoo.

SÅNN, da har jeg fått ut min frustrasjon, og nå har jeg ingen intensjoner om å fortsette i den dårlige sirkelen. Hvis dere har opplevd noe kjipt i det siste, må dere gjerne meddele det med meg så både du og jeg kan føle oss litt bedre <3 Anyway, her har dere noen bilder jeg knipset av starten på dagen min da jeg var på café med Caroline.

Har dere noen nedturer dere har opplevd i det siste? Bruk gjerne kommentarfeltet som klagemuren deres.

Btw, i morgen har jeg noe spennende å vise dere, så hold øynene åpne for det!

12 kommentarer
    1. Klarte å miste bankkortet og sats-kortet mitt på fredag, så skjønner litt hvordan du har det. Håper ting ordner seg:)

    2. Åå, håper alt går bra til slutt da! Du er et fantastisk menneske, alltid gøy å lese bloggen din 🙂
      Lurer bare på en ting; hvilken linje går du på videregående? Evt skrive et innlegg om hvilke fag du har osv?

    3. Søren heller altså /: Jeg synes det er drit kjipt at vi ikke får solgt huset vårt, og at vi må ha visning hver. jævla. helg. Nå er det en liten pause da, heldigvis

    4. Sikker på at du ikke bare oppdaterte macen din? Det gjorde jeg og iphoto var borte, men fikk et nytt program som heter bilder. Der ligger alle de gamle bildene. Apple har vel bare valgt å fjerne iPhoto mot bilder, så hvis det er det som har skjedd så har du fortsatt alle bildene dine!

    5. Hva slags kamera og linse bruker du??off hørtes ut som fæle greier jaha. .. har akkurat knust kameraet mitt (: )::noen anbefalinger. ..??

    6. hva med gjennoppretting av tlf via iTunes, evt koble den til? min tlf ble stjelt og jeg trodde jeg hadde mistet alt, viste seg at jeg kunne synkronisere den nye med maccen, så det meste var tilbake fra forrige sikkerhetskopi!! heldigvis var det ikke lenge siden jeg tok den forrige da…

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg