Vans off the wall

God lørdagsmorgen, alle fine! Helgen min begynte så fint i går med en much needed lunsj på senteret etter en lang skoledag, også ble som vanlig noen venner og jeg sittende på en kafé og diskutere dagsaktuelle saker til klokken nærmet seg åtte. Da dro jeg videre i bursdagen til min kjære Birgitte som har fylt sytten. Der ble det god mat og jenteprat før vi kjørte på med en runde Alias. Og de som kjenner meg, er fullt klar over min kjærlighet for Alias og hvor viktig det er for meg å oppretteholde det faktum at jeg aldri har tapt. Så det ble seier i går også før vi rundet av kvelden med gaveåpning og enda mer prat. Very kosy. 

Men grunnen til at jeg egentlig startet dette innlegget var for å vise dere de nye vansene mine. Jeg har vært på utkikk etter et par med sølvsko, og jeg har faktisk aldri eid et par med Vans, så da var jo disse midt i blinken. Jeg har blitt så altfor glad i sko i det siste. Har en slik periode nå hvor jeg konstant ønsker meg minst fem par sko. Disse er fra Junkyard og kan kjøpes her

I dag våknet jeg ganske tidlig av meg selv. Men det passer egentlig ganske bra siden jeg har mye bloggarbeid å gjøre, og i tillegg en del andre gjøremål på agendaen denne lørdagen. Blandt annet kjøpe noen greier og drikke kaffe med Caroline kl. 12. Senere på dagen drar jeg kanskje i barnebursdag før jeg møter opp med noen venner fra skolen utpå kvelden. Ha en strålende lørdag!

8 kommentarer

Siste innlegg