Bli kjent med meg! 20 funfacts

Hei, alle sammen! Jeg fant et slikt 20 funfacts-innlegg på bloggen til Marthe Borge, og da fikk jeg veldig lyst til å besvare det selv også. Jeg har sett en del bloggere gjøre det i det siste og jeg personlig elsker å lese slike innlegg, så da håper jeg dere også gjør det. La oss sette i gang!

På shopping er jeg… hun som MÅ prøve på klærne før hun kjøper dem selvom hun vet det er riktig størrelse. Må jo skjekke om jeg kler dem?

På byen er jeg… ikke velkommen enda. Et halvt år igjen, så skal jeg komme tilbake til deg.

På skolen er jeg… hun som blir oppslukt i det meste som undervises i og er relativt aktiv og tilstede. Men det hender at jeg enten blir veldig trøtt eller veldig rastløs og da kan jeg dette litt ut.

Hjemme alene er jeg… i minst mulig klær, omringet av mest mulig mat og har musikken mest mulig høyt.

På jobb er jeg… ikke å se enda dessverre. Forhåpentligvis snart!

I matbutikken er jeg… hun som leser bakpå alle pakker og bruker timesvis på å bestemme seg for hvilken frokostblanding eller youghurt som skal kjøpes, og syns det er dritgøy.

På facebook er jeg… bare for å gi bursdagshilsner, vise bilde av hvilken person det er snakk om i en samtale og av og til lese artikler.

På McDonalds er jeg… muligens to ganger i året. Og da bytter det mellom chicken salsa, fries med masse salt, verdens beste donuts eller en sundae.

På vorspiel er jeg… hun som elsker å prate og gjerne blir sittende å diskutere eksistensielle spørsmål med venner. Politikk, miljøproblemer, filosofi, fysikk og astronomi er også veldig akutelle temaer vi kan prestere å ta opp. Ellers bare elsker jeg å prate rundt med hyggelige folk og få nye venner.

På flyet er jeg… Det går i faser. Først er jeg supergiret på flyreisen. Etterhvert finner jeg med noe å lese. Så blir jeg ekstremt rastløs, stirrer rundt på folk og lurer på hvordan i alle dager de klarer å sovne sittende. Hvis noen er våken, må de underholde meg. Forrige gang jeg flydde tvingte jeg pappa til å lære meg poker av alle ting. Blir dritglad hvis det kommer turbolens, for det er gøy, men ikke for mye, for da blir jeg redd. Jeg har ikke flyskrekk, men mitt værste mareritt har alltid vært å dø i flykrasj, fysøren så jævlig.

I diskusjoner er jeg… full av liv og entusiasme og elsker å lytte på andres meninger, men hender også jeg blir frustrert hvis jeg ikke klarer å ordlegge meg.

På toget er jeg… nødt til å kjøpe en pakke med salte sild, ha på meg joggis, gi opp håpet på at gratis wifi skal funke og sove.

På Tinder er jeg… ikke eksisterende. Jeg har de fleste sosiale medier, men Tinder ogsånn har aldri vært helt min greie.

På biltur er jeg… glad i å prate.

I telefonen er jeg… bare hvis du ringer meg først. Jeg hater ringe folk og gjør det bare hvis noen ber meg om det.

På melding er jeg… hun som skriver et par ord i hver melding, istedenfor å skrive en sammenhengende tekst.

På ferie er jeg… veldig lykkelig og takknemlig. Setter pris på stueforandring, fine omgivelser, det å prøve ny mat og å tilbringe tid med familie og venner.

Akkurat nå er jeg… bekymret for at jeg ikke kommer meg opp av sengen i morgentidlig. Jeg skriver dette innlegget fordi jeg ikke får sove, og i morgen skal jeg ta klassebilde, så det passet jo ikke så veldig bra akkurat.

På date er jeg… alltid meg selv, mest mulig avslappet og med et smil om munnen.

Så da håper jeg dere likte innlegget og ble litt bedre kjent med meg som person og hvordan jeg er i forskjellige situasjoner 🙂 Ha en herlig mandagsettermiddag!

13 kommentarer

Siste innlegg