Best uke

Hei på deg og god helg! Den første uken etter ferien har flydd forbi, og har egentlig vært en av de beste startene på et skoleår jeg har hatt. For det første har jo det vært sydenvarmt, noe som alltid setter et smil om munnen. Også syns jeg vg2 virker som er veldig spennende år. Vi har blitt introdusert for valgfagene våre, og jeg gleder meg masse til å ha dem videre. Alt er så nytt! Jeg syns det er herlig at vi er i så mange forskjellige klasser med forskjellige folk. Litt sånn amerikansk high school-feeling. Første året var vi stort sett med den samme klassen i de fleste fag, men nå er vi mer spredd rundt omkring gjennom skoledagene, så de føles mer innholdsrik og ikke like lange. Pluss at man i tillegg får være med venner fra de andre klassene også, noe jeg syns er utrolig koselig. 

I dag hadde jeg bare to fag før vi grillet og hadde quiz med hele skolen på skoleplassen. Det er få ting jeg liker bedre enn en god quiz (spesielt kombinert med grillmat og gode venner) Så en del av oss ble sittende igjen til en god stund etter halv to og koste i solen. Hvordan har deres uke vært?

Har ingen freshe bilder å oppdatere dere med. Det gode objektive mitt er på reprasjon, skjønner dere. Så her har dere et anntrekk fra en stund siden. Bukse Pull & Bear, topp Zara, Nike Roshe Run Nelly.

7 kommentarer
    1. Jeg lurer på en (rar) ting: spiser du snop? For du skriver jo det at du spiser sunt og trener, og det motiverer meg veldig, men er det sånn at du spiser snop på lørdager og ved spesielle anledninger? haha

    2. Roser deg for at du skriver hvor de forskjellige klesplaggene er fra i innleggene dine 🙂 Det for deg til å virke mer som en profesjonell blogger 🙂
      Tipp topp tommel opp fra Mai-Brit

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg