Still summer

Heisann dere! I dag var første skoledag, og egentlig føles det som om det fortsatt er sommerferie. Solen skinner og det er syyrevarmt ute. Veldig fin begynnelse på skoleåret egentlig. Etter skolen (som bare varte i sånn to timer) dro noen venner og jeg og diskuterte politikk over en kopp kaffe som de voksne menneskene vi har blitt. 2vgs og greier… Jada, så senere dro vi hjem til Sture, la planer for helgen, og nå har jeg akkurat komt hjem fra en veldig gøy og effektiv treningsøkt med Birgitte. Vi prøvde step med styrketrening på slutten. Jeg likte det veldig godt! Fjerde dag på rad med trening for meg, så i morgen blir det deilig med pause.

Enda en kort skoledag står for tur i morgen, også setter vi ordentlig i gang på onsdag. Timeplanen vi ble delt ut ser hektisk ut, men vi satser på at det går fint. Jeg har i hvertfall tenkt å jobbe hardt, men først nyte denne solfylte uken. Både grilling, reunion med jentegjengen og fest står på planen, så det blir nok good times. Hvordan har deres start på det nye semesteret vært?

15 kommentarer
    1. Har du alltid vært så tynn? Altså ikke kritisk spørsmål, men har du blitt tynnere i det siste eller er det bare jeg som ikke har merket at du faktisk er så tynn

    2. Hadde første dag i andre klasse idag jeg også. Timeplanen var driiitstress, men hey: jeg fikk alle valgfagene jeg ville ha! Du ser smashing ut foresten, ha en nydelig uke!

    3. Så fantastisk fin du er!! Er det en ørliten sjanse for at du kan lage en oppdatert sminkevideo? <3 Håper du får et supert skoleår og at verden behandler deg bra! Stor klem

    4. bruker du noe etter eller før en trening? f.eks proteinpulver elns? Kunne du ha skrevet et innlegg om det, om hva du bruker før/etter trening, spiser… og ja slike ting.
      Har du trent kettlebells før btw? vet du hvilket pulver de bruker da til å ta på henda slik at kulene ikke blir så glatte?
      Håper på svar, klem 😉

    5. Leandra, dette er ikke for å kritisere deg eller for å konkludere med at det er sånn det er, men jeg har lest bloggen din lenge og ser at du har blitt tynnere og tynnere, og Du er opptatt av kosthold og en sunn livsstil- noe som er veldig bra ! men slik jeg ser så ser det skremmende likt ut som hva som skjedde med meg. jeg var veldig opptatt av sunn mat og trening. Uten av jeg selv ville inrømme det eller tenkte noe over av dette var jeg på vei inn i en spiseforstyrrelse. Dette var noe jeg ikke så selv, og jeg ble bare tynnere og tynnere uten at jeg selv forstod at jeg faktisk var veldig tynn. Ja jeg unnet meg unsunne ting her og der, men spiste fremdeles sunnt. sunn mat inneholder som oftest ikke mye kalorier og det er derfor viktig å spise mye mat dersom man trener mye. hvis ikke kan man ende opp med å kun spise 1000 kalorier,noe som er svært lite. Jeg mener ikke å påstå at du hverken har spiseforstyrrelse eller andre problemer med trening og mat, men jeg som har viklet meg inn i en slik situasjon som selv ikke visste, det ønsker bare å si til deg at jeg håper du har det bra med deg selv og at du ikke blir for fanatisk. for man kan komme i en veldig ond sirkel når det gjelder dette med trening, mat og kropp.

    6. Jeg begynte vg1 i år og kjente INGEN i min klasse. Jeg har ikke engang hørt om de eller sett de før haha. MEN jeg kommer sykt godt over ens med dem 😀 Så jeg er storfornøyd<3 Bra du liker skolen så langt:)

    7. Har noen sagt at du ligner en del på Crystal Reed fra teen wolf? For det gjør du!

    8. Du er helt utrolig pen, du ser helt smashing ut! Hvordan fikser du brynene dine?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg