Travel the world

Ååå, hvem elsker vel ikke å reise? Er det en ting som er viktig for meg så er det å nyte livet, oppleve nye ting, lære og utvikle meg selv. Reising er den perfekte måten å gjøre det på. Å oppleve nye steder og kulturer er noe av det mest spennende jeg kan gjøre, og håper på å få gjort dette masse i fremtiden. Jeg fant en liten liste på Devote.se og jeg tenkte å besvare den her på bloggen min. Hope you like it.


Hvilke land har du vært i?

USA, Colombia, England, Danmark, Tyskland, Tsjekkia, Polen, Italia, Frankrike, Spania, Egypt, Hellas, Thailand

Beste shoppingstedet du har vært?
Det må være Los Angeles. Third Street Promenade er et paradis for shoppoholikere. De har alt du trenger av de kjente kjedebutikkene som Victoria’s Secret, Urban Outfitters og Forever 21. De har de litt mer dyre merkene som A&F, Gant osv. Også har de masse andre diverse butikker, restauranter og kaféer. Og ikke minst en utrolig livlig og vakker gate å gå gjennom.

Steder du vil besøke igjen?
Colombia og Hellas i og med at jeg var veldig liten da jeg var der og ikke husker så mye. Begge landene er så vakre på sine måter, så jeg har et stort ønske om å få oppleve de igjen. Men også Italia! Mye vakker arkitektur og god mat.

Et sted du har vært, som du ikke vil besøke igjen?
Nå har jeg vært på Gran Canaria to sommerferier på rad og er ganske mettet av slike “gå på stranden hver dag-ferier” Jeg vil oppleve litt mer kultur og severdigheter – ting som jeg husker.

En spesiell plass du vil besøke igjen?
Los Angeles skal jeg tilbake til uansett! Det stedet har alltid hatt en helt spesiell plass i hjertet mitt. Ingenting kan sammenlignes.

Drømmedestinasjonen?
Hvis jeg bare måtte velge ett land, måtte det blitt Japan. Jeg elsker Japan og har i mange år drømt om å dra dit. Kan et par setninger på japansk faktisk.

Hvor er ditt neste reisemål?
Om litt under en måned drar jeg til Amsterdam. Noe som også er på listen over steder jeg ønsker å besøke, så det gleder jeg meg veldig til!

Hvor i verden ville du bodd om du ikke fikk velge Norge?
Et stort, moderne hus i California med vindu fra tak til gulv og havutsikt hadde vært helt ok?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg