Gårkveldens antrekk og skrekkopplevelse

Jeg lover dere – Ingen skal slappe av så mye som jeg skal slappe av i dag. Jeg var ute fredag, lørdag søndag, og har muligens aldri sovet så lite på tre netter. Så da jeg kom hjem fra bursdagen til Hannah i går forholdsvis tidlig og i god form, (bare litt vondt i magen pga kake til middag trodde jeg) gikk jeg rett å la meg i håp om å få en god natts søvn. Men det var visst lettere sagt enn gjort. I tretiden våknet jeg opp med intens kvalme og kaldsvetting og jeg ante ikke hvor jeg skulle gjøre av meg. Tilbringte kanskje en time på toalettet hvor vi ikke skal gå innpå detaljer, men til slutt ble jeg så redd for helsen min at jeg måtte rope på pappa. Han ringte til legen som fortalte at det mest sansynlig var omgangssyken. Noen andre som har hatt omgangssyken og kan bekrefte hvor jævlig symptomene er, hahah? Heldigvis varer det ikke så lenge, så nå begynner jeg omsider å føle meg bedre i magen, men ligger stuuptrøtt og med tidenes gangsperr i rumpen fortsatt i sengen. Har ingen planer om å flytte på meg med det første, men min kjære Caroline har komt hjem fra Spania nå! Så da skal vi catche up litt senere 🙂 Håper helgen deres har vært fin og at mandagen blir like bra. Talk to you soon!

Her er gårsdagens


Kjole Zara. Sko Birkenstock. Klokke Daniel Wellington. Kåpe Shein link her (sponset)

12 kommentarer
    1. Jeg kjenner meg igjen! Omgangsyken er noe av det værste :(( Føles ut som en ligger for døden.. haha off! God bedring <3
      Elsker outfite!

    2. Kan jeg spørre hvor og når du kjøpte denne kjolen og om du vet om Zara fortsatt selger den? Evt. en link til kjolen? Superfint outfit og god bedring til deg! <3

    3. Opplevde noko liknande for to månadar sidan. Mamma trudde òg at eg hadde omgongssjuka, men det enda med at eg vart innlagt og måtte fjerne blindtarmen pga betennelse. Så det kan vere forskjellige årsakar :S

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg