Sunday’s breakfast

– Gresk youghurt, nøtter, rosiner, blåbær, honning –


Si hei til min nye obsession! Jeg er så glad i gresk youghurt og elsker å finne nytt tilbehør å strø over for å gjøre den enda mer velsmakende. Denne kombinasjonen er sååå god, og en perfekt start på dagen. I tillegg passer den perfekt om du er godtesyk og vil ha noe søtt, men samtidig vil være sunn og bli mett. Her har du jo alt! Proteiner, sunt fett, antioksidanter, karbohydrater og mye mer kroppen kan kose seg med. Love love love. 

Ellers ønsker jeg dere en herlig søndag, og håper dere nyter det faktum at det er litt over en uke til skolen starter igjen. Jeg skal i hvertfall kose meg både i dag og den kommende uken så mye jeg bare kan. På dagens agenda står det trening next. I kveld drar jeg i bursdag til en venninne – noe jeg så klart gleder meg til! Ingenting som gjør en kveld stort bedre enn fine kjoler, kaker og godt selskap. Og på en ellers rolig søndag er jo det luksus. Speak to you soon, babes.

9 kommentarer
    1. Til ukens spørsmål; om/når du løper 1 mil hvor mye har du på igjennomsnitt i fart og incline (stigning), og løper du alt i ett eller løper litt, går litt osv. Hvor lang bruker tilsammen? Ca? 😉 du kan også svare i kommentarfeltet, har tenkt å løpe snart så fint om du vil svare 🙂 kos deg i resten av ferien’ klem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg