Lag din egen iskaffe!

Image and video hosting by TinyPic

God morgen, engler! For et par dager siden fant jeg en super lett oppskrift på bloggen til Anja Karoline på hvordan du kunne lage en iskaffe hjemme – super lett. Og som den kaffeelskeren jeg er, fant jeg ut at det var på sin plass å dele det på bloggen. Alt du trenger å gjøre er å lage litt sterk kaffe med en form for søtning (jeg brukte litt melis) og fryser det ned. Når du får lyst på et glass med iskaffe, tar du bare isbitene oppi et glass med melk og voilá, du har din egen hjemmelagde iskaffe! Lett ikke sant?

Ellers er det jo en stund siden vi har hatt en hvedagsprat! Ukene i ferien går rolig for seg, men det er litt deilig. Jeg får tid til å gjøre masse fornuftige ting, så dagene blir slett ikke  ubukelige. Jeg har trent nesten hver morgen og vært med både nye og gamle venner, og ikke minst tilbringt tid med familien både foran tv-skjermen, tur på fjellet og middag i byn. Og jeg har til og med skrevet og levert jobbsøknad og CV, som jeg ble utrolig fornøyde med selv! Så da håper jeg på en tlf fra arbeidsgiver i nærmeste fremtid. Andre ting jeg har gjort på i det siste – prøvd thaiboxing! Hahah, kan du tenke deg? Jeg dro med fetteren min på en av treningene hans. Vanskelig var det, men også veldig morsomt og noe jeg definitivt kunne tenkt meg å prøve igjen, til tross for at jeg fortsatt har vondt i skjeven og blåmerker på knærne. I kveld er det fredag, så da blir det partyparty. Men først skal jeg drikke opp iskaffeen min og få unnagjort masse bloggarbeid jeg har utsatt litt for lenge. Vi snakkes, dere!

Hva har dere gjort i det siste? Noen andre som har prøvd kampsport? 

9 kommentarer
    1. Blir en veldig svak kaffe da. bruker kaffeisbbiter i vanlig iskaffe, slik den ikkje skal vannes ut.

    2. Så godt ut med iskaffe 🙂 Jeg har gått mye på kampsport på treningssenteret jeg trener på. De har en kampsportinspirert treningstime som heter Bodycombat elsker det og anbefaler det på det sterkeste 🙂

    3. Det smaker kjempegodt! 🙂
      kan du lage et inlegg om almond oill? hvordan du bruker det osv?

    4. Mmm, så godt! Selv er jeg ikke stor fan av kaffe, men iskaffe går bedre. Tusen takk for at du deler hvordan denne lages 🙂 Ellers høres det ut som du har hatt en fin og rolig ferie, noe jeg kan tenke meg er godt. Sommeren er jo til for å nytes!
      Jeg har forresten et lite spørsmål til deg! Har du lyst til å ha linkrunde på bloggen din som leserne kan melde seg på, eller er ikke dette interessant for deg?
      Lykke til med jobbsøkingen og jeg håper du koser deg på fest i kveld!

    5. Nam, så godt ut! Elsker kaffe, så det må jeg prøve!
      Håper du får jobben ! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg