Through my iPhone

 

22 kommentarer
    1. du er så inspo, kan du plis blogge om trening og legge ut flere outfits?? du er perfekt!!! sier aldri det om noen men?? wow

    2. Hei!
      Dette er første gang jeg er innom bloggen din 🙂 HVORFOR har jeg ikke blitt anbefalt denne bloggen før, elle i det hele tatt sett den? WOW, elsker virkelig bildene dine, desginet, det du skriver!
      Og ikke minst deg! du ser heilt fantastisk ut :O
      Måtte finne ut hvor gammel du var, du ser så utrolig bra ut! Du er like gammel som meg, men herlighet, du ser så voksen ut!
      Er også veldig nysjerrig på hvordan du trener og spiser?
      Du gidde akkuratt trenings motivasjonen tilbake! Shit for en kropp 😀
      Ha en fin dag videre! Håper jeg kan få svar. KLEM <3

    3. Emilie: Wow for en hyggelig kommentar! Gjorde virkelig dagen min <3 Jeg trener 3-4 ganger i uken alt fra kondis til styrke og gruppetimer. Spiser hva som helst, men elsker grønnsaker og salater så kostholdet mitt består mye av det.

      Ha en fin dag videre du også!

    4. kan du finne noen lignende bilder du har i rammene dine på rommet å legge ut? Har såå lyst å printe ut slike bilder, og ramme de inn! 🙂

    5. FY faen så nydelig du e og i tillegg virker du så sinnsykt herlig!!! Og sååå fin kropp

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg