Ny maskara for lange vipper

I dag vil jeg tipse dere om et sminkeprodukt som jeg har forelsket meg fullstendig i! Denne er ikke sponset eller noe, men man får virkelig et så sykt resultat at jeg bare dele det med dere. Det var mamma som kjøpte en pakke til meg på nettet. Det står ikke på hva den heter, men vet man får kjøpt lignende i Norge også. Jeg var litt skeptisk til maskaraen først, men jeg ble faktisk blown away av resultatet. Det er en en maskara, og pakken inneholder to forskjellige typer. Den første maskaraen er en svart lim som fungerer som et underlag for den andre – som består av masse små, svarte hår som legger seg på vippene og får dem til å se både lengre og mye mer volumiøs ut. Virkelig genialt! Bare se på forskjellen på bildet under. Så lange vipper har hadde det aldri vært mulig for meg å oppnå med vanlig maskara. 

Har du prøvd noe lignende før?

8 kommentarer
    1. Ville bare si at maskaraen heter Love Alpha Fibre Mascara 🙂 Ha en fin dag videre!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg